امام جمعه بوشهر:

اهداف دشمنان با پشتوانه مردم ایران اسلامی شکست خورده است

«صفایی بوشهری» با بیان اینکه دشمنان برای منحرف کردن، انقلاب اسلامی از مسیر اصلی به دسیسه‌های مختلفی متوسل شده‌اند گفت: با پشتوانه مردم ایران اسلامی، اهداف دشمنان شکست خورده است.
کد خبر: ۵۰۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ - 07February 2022

اهداف دشمنان با پشتوانه مردم ایران اسلامی شکست خورده استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران برکات فراوانی را در زمینه‌های مختلف داشته است.

وی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از همان زمان پیروزی انقلاب دسیسه‌های متعددی را براندازی آغاز کردند و همچنان این ترفندها را ادامه می‌دهند و در زمینه‌های مختلف برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمنان برای منحرف کردن، انقلاب اسلامی از مسیر اصلی به دسیسه‌های مختلفی متوسل شده‌اند ادامه داد: با پشتوانه مردم ایران اسلامی، اهداف دشمنان شکست خورده است.

وی تنها راه نجات انقلاب اسلامی را تلاش جهادی و مقابله با اهداف دشمنان بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: دشمنی جهان استکبار و ایادی آن ادامه دارد و باید در مقابل آنها بر اساس تدابیر رهبری پیش برویم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا عنوان کرد: معیار برپایی مراسم ۲۲ بهمن مصوبه ستاد مقابله با کرونا است که بر این اساس در همه نقاط استان بوشهر راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌صورت خودروی و موتوری برگزار می‌شود.

وی تلاش همگانی در ستاد دهه فجر، از جمله حضور با شکوه مردم، سپاه پاسداران، شهرداری‌ها و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی را مورد ستایش قرار داد و گفت: حضور باشکوه مردم در طنین‌انداز شدن گلبانگ الله اکبر در شب ۲۲ بهمن در پشت بام‌ها، منازل، مساجد، حسینیه‌ها و محافل گوناگون سبب ناامیدی دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها