گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در سالن ورزش‌های باستانی فرهنگیان قم+ تصاویر

مراسم گرامیداشت ایام سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور باستانی کاران فرهنگی ناحیه یک قم، در سالن ورزش‌های باستانی مجتمع ورزشی مریم قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ - 08February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، جمعی از باستانی کاران فرهنگی ناحیه یک قم، در برنامه‌ای با همکاری کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی و تیم ورزش‌های زورخانه‌ای آموزش و پرورش ناحیه یک، گردهم آمدند تا همزمان با پنجمین سالگرد تاسیس این سالن، ایام پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی بدارند.

این مراسم با اجرای نوا‌های مرشد زورخانه در حال و هوای انقلاب و انجام حرکات ورزش زورخانه‌ای به یاد قهرمانانی که در مسیر پیروزی انقلاب و حماسه دفاع مقدس همه هستی خود را تقدیم ارزش‌های اسلام و انقلاب کردند، همراه بود.

«محسن عاصی» معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی ناحیه یک طی سخنانی در این مراسم، با اشاره به فراز‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب، عمل به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین و یادآوری دستاورد‌های پیروزی انقلاب و افتخارات نظام اسلامی در حوزه‌های علم و فناوری، سازندگی، محرومیت زدایی، معنویت و اخلاق و قطع وابستگی به اجانب را مسئولیتی انکار ناپذیر برای همگان بخصوص فرهنگیان بسیجی برشمرد.

در این مراسم، تصویری از مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی در قم، از سوی «مهدی محمدزاده» مدیرکانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک به مجموعه ورزش باستانی ناحیه اهدا شد.

همچنین مرشدان نوجوان این مراسم، با حضور «نادر کریمی» معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش و «احمد غفاریان» معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه و تعدادی از رزمندگان گردان فاتحین، فرهنگیان بسیجی و اولیاء دانش آموزان مورد تقدیر قرار گرفتند.

سالن ورزش‌های زورخانه‌ای ناحیه یک آموزش و پرورش قم، نخستین سالن ورزش‌های باستانی فرهنگیان کشور است که ۲۰ بهمن سال ۱۳۹۵، همزمان با ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید.

گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در سالن ورزش‌های باستانی فرهنگیان قم+ تصاویرگرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در سالن ورزش‌های باستانی فرهنگیان قم+ تصاویرگرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در سالن ورزش‌های باستانی فرهنگیان قم+ تصاویرگرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در سالن ورزش‌های باستانی فرهنگیان قم+ تصاویرگرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در سالن ورزش‌های باستانی فرهنگیان قم+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار