فرمانده مرزبانی انتظامی کشور خبر داد؛

افزایش تعامل مرزبانان با مرزنشینان/ ضرورت استفاده از تجهیزات مدرن در حراست از مرزها

سردرا «گودرزی» به نقش کلیدی مرزنشینان در تامین امنیت نوار مرزی اشاره کرد و گفت: افزایش تعامل با مرزنشینان غیور را هم در دستور کار قرار داریم و از ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۵۰۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ - 08February 2022

افزایش تعامل مرزبانان با مرزنشینان/ ضرورت استفاده از تجهیزات مدرن در حراست از مرزهابه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، امروز (سه‌شنبه) در بازدید از هنگ مرزی پاوه، اظهار داشت: امروز نیروهای مرزبانی مقتدرتر و با روحیه‌تر از همیشه در حال حفظ و حراست از کیان مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.  

وی گفت: برخورد با پدیده قاچاق و حفظ امنیت مرزها مهمترین راهبردهای مرزبانی کشور را تشکیل می‌دهد و تاکنون هم اقدامات بسیار خوبی در این راستا انجام شده است.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: همین روحیه جهادی همکاران پرتلاش در نقاط مرزی، به ما روحیه و توان مضاعف‌تری می‌دهد و باعث می‌شود مصمم‌تر از همیشه به مردم عزیز کشورمان خدمت کنیم.

سردار گودرزی ادامه داد: وظیفه ما مرزداران، حفظ و حراست از نوار مرزی، جلوگیری از ورود و خروج قاچاق و حفظ امنیت مرزهاست که در راستای این وظیفه باید توان عملیاتی و آمادگی رزمی خود را ارتقاء داده تا بتوانیم مؤثرتر و توانمندتر در ایفای وظایف محوله خویش ظاهر شویم.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به نقش کلیدی مرزنشینان در تامین امنیت نوار مرزی اشاره کرد و یادآور شد: افزایش تعامل با مرزنشینان غیور را هم در دستور کار قرار داریم و از ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم.

وی بر هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات مدرن در حراست از مرزهای ایران اسلامی تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار