امام جمعه سنندج:

انقلاب اسلامی به محرومین زیر سلطه استکبار شجاعت بخشید

ماموستا «رستمی» گفت: امام(ره) با انقلاب اسلامی دل‌های خفته را بیدار به محرومین زیر سلطه استکبار شجاعت دادند.
کد خبر: ۵۰۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ - 08February 2022

انقلاب اسلامی به محرومین زیر سلطه استکبار شجاعت دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، به مناسبت دهه مبارک فجر ظهر امروز مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کردستان در سالن همایش‌های شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان برگزار شد.

ماموستا «فایق رستمی» امام جمعه سنندج در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای خطه کردستان که جانانه از این مرز و بوم دفاع کردند، اظهار داشت: امام(ره) با انقلاب اسلامی دل‌های خفته را بیدار به محرومین زیر سلطه استکبار شجاعت دادند.

وی افزود: قبل از انقلاب در باور هیچکس نمی‌گنجید کشوری که به دست بیگانگان اداره می‌شد استقلال یابد اما به یاری خدا و واسطه پیر با تدبیر انقلاب، ریشه ستم‌شاهی خشکانده و دست بیگانگان از این کشور کوتاه شد.

امام جمعه سنندج به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ما هر چه داریم از اسلام است که به انسانیت عزت می‌بخشد.

وی به جنگ تحمیلی بعد از انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: مدت کوتاهی بعد از انقلاب جنگ تحمیلی نابرابر علیه ایران آغاز شد اما ملت همیشه در صحنه ایران با دستان خالی اما امداد قلبی و معجزه الهی در برابر دشمن ایستادند و پیروز شدند.

ماموستا رستمی تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه ایران را ناعادلانه بیان کرد و افزود: صبر و استقامت مردم ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه، دشمن را به سوی شکست کشاند بطوریکه دشمنان در نهایت خواهان مذاکره با ایران شدند.

وی به چند اصل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایمان، استقامت، شجاعت و صبر عامل پیروزی ما ملت ایران بود که با رمز وحدت بر دشمنان پیروز شدیم.

امام جمعه سنندج عشق به وطن، شهادت‌طلبی، زمان‌شناسی و وظیفه‌شناسی را از دیگر عوامل پیروزی انقلاب خواند و ادامه داد: باید از دستاوردهای انقلاب، امنیت، استقلال و آزادی که با خون هزاران شهید به دست آمده محافظت کنیم.

ماموستا رستمی بازگو کردن دفاع‌مقدس برای نسل جوان را یکی از وظایف مهم خواند و افزود: به لطف خدا امروز شاهد دستاوردهای علمی و وجود جوان نخبگان در کشور هستیم بنابراین برای پیشرفت بیشتر کشور باید بیش‌ازپیش تلاش کنیم و حامی تولیدکنندگان داخلی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها