امام جمعه سنندج:

طلاب جوان سرمایه و امید آینده کشور هستند

ماموستا «رستمی» گفت: طلاب جوان سرمایه و امید آینده کشور هستتد؛ بنابراین باید نقش خود را در زمینه حرکت رو به پیشرفت ایران اسلامی ایفا کنند.
کد خبر: ۵۰۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ - 06February 2022

طلاب جوان سرمایه انقلاب هستندبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، ماموستا «فایق رستمی» امام جمعه سنندج، امروز (یک‌شنبه) در همایش طلاب کردستان که به‌مناسبت دهه فجر برگزار شد، از طلاب جوان به‌عنوان سرمایه‌های انقلاب اسلامی نام برد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب بر ضرورت استفاده از جوانان تاکید دارد و از آن‌جا که طلاب جوان سرمایه و امید آینده کشور هستند؛ بنابراین باید نقش خود را در زمینه حرکت رو به پیشرفت ایران اسلامی ایفا کنند.

وی به مشکلات و محدودیت‌های معیشتی روحانیون و طلاب اشاره کرد و افزود: امیدواریم دولت سیزدهم این دغدغه را رفع کند.

امام جمعه سنندج به پیروزی‌های ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: این ملت با رهبری امام خمینی (ره) توانست بزرگترین انقلاب مردمی دنیا را رقم بزند و در هشت سال دفاع مقدس، استکبار و ایادی آن را زمین‌گیر کند.

ماموستا «رستمی»، شهامت، ایمان، اتحاد و توکل به خدا را رمز پیروزی ملت ایران دانست و گفت: امروز هم با استقامت ملت صبور ایران، داریم به شکست تحریم‌های ظالمانه نزدیک می‌شویم.

طلاب دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند

حجت‌الاسلام «سعید عسکری» مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز در این نشست اظهار داشت: حرکت انقلابی امام خمینی (ره) درس بزرگی برای همه آزادگان جهان بود.

وی با بیان اینکه امروز برخی به دنبال القای ناکارآمدی نظام اسلامی و روحانیت هستند، افزود: آن‌ها در حالی بر طبل جدای دین از سیاست می‌کوبند که بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب دنیا ریشه در دین اسلام دارد.

حجت‌الاسلام «عسکری» به تلاش برای ترویج عقاید انحرافی نیز اشاره و تاکید کرد: وظیفه و رسالت روحانیت این است که هر جا افکار سلفی و وهابی مطرح می‌شود، پاسخگو بوده و با دلیل، منطق و برهان در برابر شبهه‌ها بایستد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: جوانان طلبه اهل تشیع و تسنن با الگوگیری از امام خمینی (ره) از مرز‌های اعتقادی مذاهب و دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار