عالم برجسته اهل سنت سنندج:

نقض حقوق بشر جزو جدایی‌ناپذیر از ساختار دولت آمریکاست

ماموستا «راستی» گفت: نقض حقوق بشر و جنایت علیه بشریت، جزو جدایی‌ناپذیر از ساختار و کارکرد رژیم منحوس آمریکاست و سران استکبار جهانی در حالی دم از حقوق بشر می‌زنند که خود بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان هستند.
کد خبر: ۴۶۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ - 29June 2021

ماموستا «امین راستی» امام جمعه موقت سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎پرس در کردستان اظهار داشت: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان نظام و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار تلاش کردند تا با استفاده از ترور، سوء قصد، جنگ‌افروزی، تحریم و هر روش غیرانسانی دیگر به این نظام ضربه وارد کنند. 

وی گفت: نقض حقوق بشر و جنایت علیه بشریت، جزو جدایی‌ناپذیر از ساختار و کارکرد رژیم منحوس آمریکا است و سران استکبار جهانی در حالی دم از حقوق بشر می زنند که خود بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان هستند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران، امروزه تنها کشوری است که دموکراسی به معنای واقعی در آن وجود دارد خاطر نشان کرد: مردم ایران با وجود مذاهب و قومیت‌های مختلف از حقوق یکسان برخوردارند و این برای ما بسی افتخار و جای خوشحالی دارد. آمریکایی‌ها به خاطر دشمنی با اسلام و ترس از حکومت اسلام ناب محمدی خواستند که اسلام آمریکایی را بیاورند و در کنار آن گروه‌های تروریستی مانند القاعده و داعش را ایجاد کردند. آن‌ها با آوردن نحله‌های مذهبی همچون وهابیت هدفی جز مخدوش کردن اسلام حقیقی نداشتند. آن‌ها می‌دانستند که اسلام اصیل باعث به خطر افتادن اهدافشان می‌شود.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: اسلام داعشی، القاعده‌ای و طالبانی نمی‌تواند حقوق، عزت و کرامت انسانی را تضمین کند.  امام خمینی(ره) با قیام خود به دنیا نشان داد، اسلام می‌تواند در جهان حکومت کند. به همین خاطر چهل سال است که آمریکا ما را تحریم می‌کند و ترس از اسلامی را دارد که در ایران شکل گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار