مدیر امور نمایندگان و هماهنگی امور استان‌ها بیمه کوثر مطرح کرد؛

هوشیاری شبکه فروش عامل سودآوری در عملیات بیمه‌گری شرکت‌های بیمه

نجات‌بخش گفت: هوشیاری شبکه فروش و ارائه خدمات بر مبنای شناسایی نیاز‌های مشتریان و پیشنهاد‌های بیمه‌ای به بیمه‌گذاران از عوامل تاثیر‌گذار بر سودآوری شرکت‌های بیمه در عملیات بیمه‌گری است.
کد خبر: ۵۰۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ - 08February 2022

هوشیاری شبکه فروش عامل سودآوری در عملیات بیمه‌گری شرکت‌های بیمه

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «معصومه نجات‌بخش» مدیر امور نمایندگان و هماهنگی امور استان‌ها بیمه کوثر با بیان این که در پنجمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر شرکت بیمه کوثر، اظهار داشت: نمایندگان نخستین حلقه ارتباطی صنعت بیمه با جامعه هستند و نقش مهم و اثرگذار شبکه فروش در حلقه فرآیند بیمه‌گری به طور کامل مشهود است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم نمایندگان چهار اصل مدیریت فروش، مدیریت ریسک، وصول مطالبات و سودآوری را رعایت کنند، افزود: اهتمام شبکه فروش به اعتلای نام بیمه کوثر به عنوان برند اطمینان‌بخش و جذاب برای بیمه‌گذاران، آینده‌نگری در گذر از چالش‌های کسب‌وکار، محدودیت‌ها، بازار‌های رقابتی و انعکاس نیاز‌های مشتریان به ستاد و همچنین توسعه فروش بیمه‌های زندگی به عنوان پشتوانه اقتصادی برای آحاد مردم از دیگر انتظارات ما از شبکه فروش است.

نجات‌بخش تاکید کرد: ارتباط پایدار، مداوم و پیوسته با مشتریان وفادار و سودآور فقط با ارائه اطلاعات کافی و راهنمایی‌های دقیق در زمان خرید بیمه‌نامه و بروز حادثه محقق می‌شود.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار