برگزاری کارگاه آموزشی مقاله‌نویسی برای نویسندگان حوزوی کهگیلویه و بویراحمد

کارگاه آموزشی یک‌ روزه مقاله‌نویسی برای اساتید، کادر و نویسندگان حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲ - 09February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، کارگاه آموزشی یک‌روزه مقاله‌نویسی امروز با همکاری و مشارکت معاونت پژوهش حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با تدریس  «عبدالله پورجواهری» عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یاسوج، برای اساتید، کادر و نویسندگان حوزوی این استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «اسماعیل بهشت» معاون پژوهش حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در این کارگاه آموزشی، اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه، توانمندسازی روحانیون نویسنده‌ است و این دوره‌ها به صورت مستمر در طول سال تحصیلی برای همه طلاب در شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این کارگاه آموزشی، گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ غنی به نسل جوان، از نویسندگان حوزه‌ی که در عرصه دفاع مقدس قلم بزنند حمایت خواهیم کرد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: حمایت از رساله‌های علمی در سطح سه حوزه‌های علمیه از دیگر اولویت‌های این اداره‌کل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار