استاندار مازندران:

تولید مهم‌ترین مولفه اقتدار کشور است

«حسینی‌پور» گفت: تولید مهم‌ترین مولفه اقتدار کشور است و استان مازندران با افتخار ۱۲ درصد سبد غذایی کشور را تامین می‌کند و ۲.۵ درصد اراضی زارعی را برعهده دارد.
کد خبر: ۵۰۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱ - 10February 2022

تولید مهم‌ترین مولفه اقتدار کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در آئین افتتاح همزمان ۵۹ پروژه شاخص بخش کشاورزی مازندران و بهره برداری از گلخانه‌ی هیدروپونیک پرورش گل آنتوریوم روستای آهنگرکلا بخش دشت سر آمل با اشاره به اینکه کشاورزی استان باید به سرعت در مسیر صنعتی قرار گیرد، اظهار داشت: مجموعه کشاورزی استان و دانشگاه‌ها می‌بایست پای کار بیایند و حمایت از بخش نخبگانی صنعت کشاورزی برنامه مهم و جدی ماست.

استاندار مازندران افزود: تامین نیاز‌های بذری بخش کشاورزی استان بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد و اگر نتوانیم خودمان را به سرعت از بخش کشاورزی سنتی به کشاورزی صنعتی برسانیم در رقابت با کشور‌های اطراف عقب می‌مانیم.

وی گفت: تولید مهم‌ترین مولفه اقتدار کشور است و استان مازندران با افتخار ۱۲ درصد سبد غذایی کشور را تامین می‌کند و ۲.۵ درصد اراضی زارعی را برعهده دارد.

حسینی‌پور اظهار کرد: این پروژه یکی از شاخص‌ها و خروجی‌های انقلاب اسلامی است هرکس که مدعی انقلاب گری است باید تلاش کند در عرصه تولید که خواست رهبر معظم انقلاب است رونق و شکوفایی اقتصادی ایجاد کند.

وی افزود: مازندران مستعد در بخش کشاورزی است و حسب نظر رهبری، استانی که دریا و جنگل دارد نباید بیکار و فقیر داشته باشد و دولت از تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت ویژه‌ای می‌کند.

حسینی‌پور اظهار کرد: در همه عرصه‌ها در کشور رشد کردیم، در تولید علم، اقتدار علمی، نظامی، فرهنگی، دینی و اجتماعی رو به جلو رفتیم و باید با تفکر شهید سلیمانی در حوزه اقتصادی و کشاورزی که اولویت اول دولت است به شکوفایی برسانیم.

وی یادآور شد: جوانان باید با استفاده از مواهب طبیعی بتوانند در راستای کارآفرینی و اشتغال گام بردارند تا شاهد شکوفایی رونق روستا‌ها با استفاده از تولیدات صنعتی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار