آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران/ «بهمن تماشایی» زیر باران رحمت الهی

مردم مازندران امروز آمدند تا یک بار دیگر «بهمن تماشایی» را در زیر باران به نمایش بگذارند تا این حضور مشت محکمی باشد بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام که چشم دیدن اقتدار جمهوری اسلامی را ندارند.
کد خبر: ۵۰۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ - 11February 2022

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران/ «بهمن تماشایی» زیر باران رحمت الهیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مردم مومن و انقلابی استان مازندران جشن 22 بهمن و چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی آغاز کردند که باران رحمت الهی سراسر استان را فرا گرفته است.

امروز این مردم آمدند تا یک بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان بسته و اعلام کنند تا پای جان پای این انقلاب ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد دشمن به اهداف شوم خود که همانا براندازی این نظام است، دست یابد.

مردم شهیدپرور دیار علوی در شهرها و روستاهای استان با در دست داشتن پرچم‌ سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، پلاکارهای منقش به شعارهای انقلابی و تصاویر امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا بویژه سردار سلیمانی، در خیابان‌ها حضور پیدا کردند و اقتدار و شکوه و عظمت نظام را جشن گرفتند.

جشن چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب در حالی آغاز شد که همچنان کرونا یکه‌تازی می‌کند، اما با تدابیر مسئولان استان این مراسم امسال به صورت خودرویی در شهرهای با وضعیت قرمز برگزار و در شهرهای با وضعیت زرد و نارنجی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت پیاده روی صورت می‌گیرد.

مردم انقلابی، با بصیرت و ولایتمدار مازندران امروز آمدند تا یک بار دیگر «بهمن تماشایی» را در زیر باران به نمایش بگذارند تا این حضور مشت محکمی باشد بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام که چشم دیدن اقتدار جمهوری اسلامی را ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها