فرماندار اهواز:

استکبار جهانی بداند مردم ایران از مسیری که انتخاب کرده اند دست نخواهند کشید

فلاحی گفت: استکبار جهانی بداند مردم ایران از مسیری که انتخاب کرده اند با فشار ناشی از تحریم اقتصادی دست نخواهند کشید.
کد خبر: ۵۰۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ - 11February 2022

استکبار جهانی بداند مردم ایران از مسیری که انتخاب کرده اند دست نخواهند کشیدبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «مسعود فلاحی» فرماندار اهواز امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن و در میان مردم اهواز اظهار داشت: مردم خوزستان در سرما و گرما در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور پرشور و نشاط داشته و این موضوع نشان می‌دهد انقلاب اسلامی برگرفته از ملت است.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است افزود: یوم الله ۲۲ بهمن یادآور رشادت، فداکاری و شهادت طلبی ملتی منسجم و خداجو و پیرو ولایت و رهبری است.

فرماندار اهواز گفت: ایستادگی، وحدت و همدلی امروز مردم، مدیون و مرهون خون شهدا، شهید حاج «قاسم سلیمانی» و امام راحل(ره) است.

فلاحی متذکر شد: استکبار جهانی بداند مردم ایران از مسیری که انتخاب کرده اند با فشار ناشی از تحریم اقتصادی دست نخواهند کشید.

وی بیان کرد: مردم صاحب انقلاب و نظام هستند و همانگونه که در سال‌های مختلف در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حضور داشته‌اند امسال نیز در روز ۲۲ بهمن پر شورتر از قبل حاضر شدند لذا باید قدردان آنها باشیم.

فرماندار اهواز ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان نظام و انقلاب را از آثار دیگر این راهپیمایی دانست و افزود: این حضور همچنین بیانگر وابستگی عمیق به انقلاب و عزم ملی در پاسخ به زورگویان است.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در ۳۰ شهرستان و ۴۰ بخش استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار