امام جمعه بوشهر:

مقابله با تهاجم تحریفی دشمن نیازمند یک جهاد تبیینی است

«صفایی بوشهری» گفت: در مقابل تهاجم تحریفی دشمن به یک جهاد تبیینی نیاز داریم و علاوه بر مقاومت نیازمند تهاجم در این عرصه هستیم.
کد خبر: ۵۰۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶ - 11February 2022

مقابله با تهاجم تحریفی دشمن نیازمند یک جهاد تبیینی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تقدیر از حضور باشکوه مردم ایران به‌ویژه مردم استان بوشهر در مراسم ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم به اشکال مختلف حضور خود در صحنه را نشان دادند و اعلام کردند که وفادار به آرمان‌ها و ارش‌های انقلاب و تابع رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی با تبریک میلاد حضرت امیرالمونین امام علی علیه السلام گفت: ایشان در طول تاریخ نماد ایمان و تقوا، اخلاق و بصیرت، زهد و مردم داری، دنیاگریزی و الگوی تمامی نظام‌های سیاسی در حدود پنج سال حکومت خود بود.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی هوایی مطالب مهم و راهبری ایراد کردند که باید سرلوحه همگان قرار گیرد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه در یک تهاجم بسیار گسترده رسانه‌ای دشمن هستیم اضافه کرد: در مقابل تهاجم تحریفی دشمن به یک جهاد تبیین نیاز داریم و خصوصاً افرادی که رسانه و تریبون دارند باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه مزدوران داخلی دشمنان هم به کمک آنها آمده‌اند افزود: دنبال این هستند که همه حقایق را وارونه جلوه دهند و باید در یک حرکت حساب شده دانش‌بنیان در مقابل آنها ایستادگی شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه دشمنان می‌هواستند انقلاب ما را در ۴۰ سال شکست دهند خاطرنشان کرد: این انقلاب مسیر خود را با اقتدار و عزت ادامه داده و پرچم را به دست صاحب اصلی آن خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه دشمن جهاد ترکیبی را در دستور کار قرار داده است افزود: اینها انقلاب را مورد تهاجم سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی، علمی و.... قرار داده‌اند و دنبال این هستند که این نور خدا را خاموش کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه مقاومت ما باید ترکیبی باشد تصریح کرد: اگر آنها ما را در عرصه‌های مختلف مورد هجمه قرار می‌دهند ما هم باید به آنها تهاجم فرهنگی و تهاجم اقتصادی داشته باشیم. وضعیت مخرب و انحطاط سیاسی آنها را بیان کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها