بازدید امام جمعه آبیک از اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین

امام جمعه آبیک با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با سرهنگ «امیری مقدم» دیدار کرد.
کد خبر: ۵۰۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ - 12February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «سید محمد حسینی میرامینی» امام جمعه شهر آبیک صبح امروز با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان قزوین در دیدار با سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» اظهار داشت: شهرستان آبیک دارای مردم شهیدپرور و انقلابی است که دین خود را چه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و چه در هشت سال جبهه های حق علیه باطل ادا کرده‌اند.

وی افزود: این مردم همچنان پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و با حضور باشکوه خود راهپیمایی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز ثابت کردند پای آرمان‌های حضرت امام (ره) و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

حسینی خاطر نشان کرد: مردم شهرستان آبیک همواره در موقعیت های حساس پای کار انقلاب هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی مضایقه نخواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به یادمان شهدای شهر آبیک گفت: با تعامل خوبی که با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و سایر دستگاه های اجرایی شهرستان آبیک صورت گرفته امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهسازی و مرمت مرقد مطهر شهدای گمنام آبیک باشیم.

امام جمعه آبیک در ادامه گفت: حفظ و ترویج فرهنگ دفاع با فعالیت های فرهنگی و حضور جوانان انقلابی ممکن است و امیدواریم بزودی شاهد افتتاح دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان آبیک باشیم تا بتوانیم برنامه های فرهنگی حوزه های ایثار و شهادت در این شهرستان پررنگ تر دنبال شود.

در ادامه سرهنگ امیری مقدم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین قول مساعد در برگزاری جلسه‌ای در جهت پیگیری آخرین وضعیت یادمان شهدای گمنام در شهرستان آبیک و همچنین ایجاد دفتر حفظ آثار دفاع مقدس را داد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار