در راستای اجرای پویش «پرچم افتخار، به نام شهید اقتدار»؛

پرچم پرافتخار ایران به خانواده شهید میرزایی‌ایلانی اهدا شد

در راستای اجرای پویش «پرچم افتخار، به نام شهید اقتدار»، پرچم پرافتخار ایران به خانواده شهید «میرزایی‌ایلانی» اهدا شد.
کد خبر: ۵۰۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ - 12February 2022

به گزارش دفاع‎‌پرس از قزوین، کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش محمدیه به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین و جمعی از مسئولان محمدیه با خانواده شهید «علی میرزایی‌ایلانی» دیدار کردند.

«منوچهر حبیبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه‌فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت‌های شهدا و انقلابیون در مبارزه با رژیم شاهنشاهی به دست آمده است.

وی افزود: امروز گرامیداشت دهه‌فجر فرصت مغتنمی برای همگان است تا بیشتر با اهداف و آرمان‌های شهدا آشنا شوند و با گام نهادن در مسیر آنها، از انقلاب اسلامی حراست کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: اکنون آحاد جامعه با زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و عمل به توصیه‌های آنها، ادامه‌دهنده راه شهدا هستند و در احیای آرمان‌های آنها تلاش کرده و می‌کنند.

همچنین حبیبی در راستای اجرای پویش «پرچم افتخار، به نام شهید اقتدار» که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شده است، پرچم پرافتخار ایران را به خانواده شهید میرزایی‌ایلانی اهدا کرد.

والدین شهید میرزایی‌ایلانی نیز از حضور مسئولان در منزل‌شان ابراز خوشحالی کرده و از مسئولان خواستند که همواره در احیای ارزش‌های اسلام و اهداف شهدا در جامعه همت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار