استاندار خوزستان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد

خلیلیان با اشاره به حضور باشکوه مردم خوزستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: وظیفه خودم می‌دانم از تمامی مردم خوزستان که با موقعیت‌شناسی در این راهپیمایی شرکت کردند تشکر و قدردانی کنم.
کد خبر: ۵۰۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶ - 12February 2022

استاندار خوزستان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کردبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان امروز با اشاره به حضور باشکوه مردم خوزستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: وظیفه خودم می‌دانم از تمامی مردم خوزستان که با موقعیت‌شناسی در این راهپیمایی شرکت کردند تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: مردم خوزستان با وجود برخی از سختی‌ها، همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند. مردم، قدردان زحماتی که در طول بیش از چهار دهه در خوزستان و کشور کشیده شده، هستند. ملت شریف ایران و مردم خوزستان به صحنه آمدند و حماسه باشکوهی را به وجود آوردند.

خلیلیان با بیان اینکه دهه فجر، دهه‌ای برای جشن پیروزی است و مردم قدردان بازگشت عزت ملی خود هستند گفت: انقلاب اسلامی به یکصد سال استبداد و استعمار و غارت منابع ایران پایان داد. اکنون براساس توانایی‌ خود، کشور را می‌سازیم و طبیعی است دشمنان که منافع خود را از دست داده‌اند سعی می‌کنند ما را با جنگ، فتنه‌های مختلف، جنگ‌های نیابتی در اطراف ما زیر فشار قرار دهند که خوشبختانه با شکست روبه رو شده‌اند.

استاندار خوزستان بیان کرد: دشمنان، یک دهه، اقتصاد ما را محاصره کردند که خوشبختانه، این تحریم‌ها اکنون نیز بی‌اثر شده‌اند. دشمن اعتراف کرد که قرار بود اقتصاد ایران دچار فروپاشی شود اما این اتفاق به وقوع نپیوست؛ اقتصاد ایران بزرگتر از آن است که این فروپاشی در آن اتفاق افتد در نتیجه آنها به پای میز مذاکره آمدند.

وی با تاکید بر اینکه باید بر اساس توانایی‌های داخلی کشور را  ساخت و در کنار آن نیز مذاکرات اگر به نتیجه برسد سبب هم‌افزایی می‌شود توضیح داد: ملت ایران توانمند است و در خوزستان توانایی‌های بسیار بزرگی در صنایع، کشاورزی و پزشکی وجود دارد به طوری که از خارج از کشور برای تحصیل و درمان به خوزستان مراجعه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار