مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

جامعه هنری، پل ارتباطی فرهنگ دفاع مقدس با نسل‌های امروز هستند

سردار مرادحاجتی در جلسه هماهنگی مراسم تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس خوزستان گفت: جامعه هنری پل ارتباطی و محتوایی فرهنگ دفاع مقدس با نسل‌های جامعه هستند.
کد خبر: ۵۰۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ - 13February 2022

جامعه هنری، پل ارتباطی و محتوایی فرهنگ دفاع مقدس با نسل های امروزندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه هماهنگی مراسم تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: جامعه هنری پل ارتباطی و محتوایی فرهنگ دفاع مقدس با نسل های جامعه هستند.

وی افزود: خوزستان به واسطه برخورداری و افتخار میزبانی از رخدادهای بزرگ تاریخی و حماسی معاصر همچون دوران دفاع مقدس، اربعین حسینی و کاروان های راهیان نور بهترین و بکرترین فضا برای اهالی هنر است که به تولید محتوای ارزشی و معنوی بپردازند.

سردار مرادحاجتی گفت: جشنواره های متعددی با محوریت دفاع مقدس و مقاومت در طول سال برگزار می شود و آثار فاخری نیز از طرف هنرمندان جوان و متعهد استان به این جشنواره ها ارسال می شود که جا دارد از این جامعه فرهیخته هنری به بهانه های مختلف تجلیل شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان خبر داد: قصد داریم به دلیل تراکم این رویدادها در یک مراسم برجسته و با حضور مسئوولین ارشد استان و نهادهای فرهنگی و هنری از برگزیدگان این رخدادهای هنری به میزبانی شرکت ملی حفاری ایران در اهواز تجلیل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار