مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌ رضوی:

«مردم» نقش محوری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: حضور مردم در صحنه و آمادگی برای برپایی حکومت اسلامی و جان‌فشانی‌ و فداکاری‌ آنان، مهم‌ترین نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.
کد خبر: ۵۰۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸ - 13February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در مراسم افتتاح پروژه عمرانی بهسازی گلزار شهدای شهر شاندیز ضمن ادای احترام به مقام شهدا، نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد و اظهار داشت: مردم در طول مبارزات انقلاب اسلامی یکی از ارکان اصلی مبارزات محسوب می‌شدند و حضور آنان در صحنه و آمادگی برای برپایی حکومت اسلامی و همچنین همراهی و پذیرش رهبری حضرت امام‌ خمینی (ره) و نیز جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های آنان، مهم‌ترین نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

وی، انقلاب اسلامی را محصول فداکاری مردم دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی سه رکن اساسی و محوری داشت که شامل مردم، رهبری و ایدئولوژی بود که به ثمر رسیدن مبارزات مردم علیه رژیم ستمشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی در پرتو این سه رکن محقق شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تأکید کرد: انقلاب اسلامی با محوریت مردم به پیروزی رسید و ولایت‌ فقیه و مردم‌‌سالاری دینی پایه‌های انقلاب اسلامی را تشکیل دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار