جلسه یادواره شهدای نیروی انتظامی ‌خمینی‌شهر برگزار شد

جلسه یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با حضور‌ رئیس بنیاد شهید و ‌فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷ - 14February 2022

جلسه یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اصفهان، جلسه یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر ‌امروز (دوشنبه) با حضور «مسعود مقتدایی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سرهنگ «غلامرضا براتی» فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

سرهنگ براتی در این جلسه گفت: در راستای تجلیل از شهدای والامقام نیروی انتظامی درصدد برگزاری باشکوه یادواره شهدا با همکاری سازمان‌ها و نهادهای ذیربط هستیم.

وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر 27 شهید در راه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن تقدیم نموده است که شهیدان «نصرالله جورکش» و «ناصر ابراهیمی» از جمله شاخص‌ترین آن عزیزان هستند. 

مقتدایی نیز ضمن اعلام آمادگی همکاری جهت برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم گفت: بنیاد علاوه بر سایر مساعدت‌ها آماده است دیدارهای طرح سپاس با خانواده شهدای والامقام نیروی انتظامی شهرستان را به منظور دعوت‌خواهی و تکریم آن عزیزان برنامه‌ریزی و اجرا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار