شهردار سامن:

کوچه و خیابان‌های شهر سامن به نام شهدا مزین می‌شوند

«تقوی» گفت: به‌زودی تمام کوچه و خیابان‌های شهر سامن به نام و عکس ۴۷ شهید والامقام این شهر مزین خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱ - 14February 2022

کوچه و خیابان‌های سامن به نام ۴۷ شهید این شهر نام‌گذاری می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «شهاب‌الدین تقوی» شهردار سامن امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌زودی تمام کوچه و خیابان‌های شهر سامن به نام و عکس ۴۷ شهید  والامقام این شهر مزین خواهد شد.

وی افزود: اکنون تعدادی از کوچه‌ها فقط با اسم و فامیل شهدا نام‌گذاری است که در نظر داریم تمام معابر سطح شهر با تابلوی فلزی به نام و عکس شهدای شهر و شهدای شاخص مزین و نام‌گذاری شود.

تقوی با اشاره به قطعه مخصوص دفن والدین شهدا و جانبازان در بهشت رضای سامن، گفت: این قطعه برابر دستورالعمل صادره از وزارت کشور، بنیاد شهید و امور ایثارگران فقط به‌منظور دفن والدین شهدای عزیز و جانبازان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران است و دیگر اعضای خانواده آنان در قطعه‌های دیگر دفن می‌شوند و اگر تاکنون این دستورالعمل اجرا نشده، اکنون برابر مقررات رفتار خواهد شد.

شهردار سامن یادآور شد: در زمینه خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران هر آنچه در توان داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد و این دست اقدامات را در قبال رشادت و ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و جانبازان عزیز، ناچیز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار