وزیر خارجه سوریه:

هجمه آمریکا علیه «دمشق» با حمایت از تروریسم ادامه دارد

«فیصل المقداد» ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی روز گذشته در دمشق، گفت: این اقدامات تروریستی نشانگر تداوم هجمه آمریکا و غرب علیه دمشق هستند.
کد خبر: ۵۰۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ - 16February 2022

هجمه آمریکا و غرب علیه «دمشق» با حمایت از تروریسم ادامه داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روزنامه سوری «الوطن»، «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه به انفجار تروریستی روز گذشته در دمشق واکنش نشان داد و اظهار داشت: این اقدامات تروریستی نشانگر تداوم هجمه آمریکا و غرب علیه سوریه هستند.

وزیر خارجه سوریه در ادامه اظهاراتش افزود: آمریکا و غرب باید پیش از آنکه تروریسم به کشورهایشان برسد، دست از حمایت از تروریست‌ها بکشند. اقدامات تروریستی نمی‌تواند خللی در مبارزه ارتش سوریه با تروریسم ایجاد کند.

فیصل المقداد عنوان کرد: حمایت‌های مالی و نظامی از تروریست‌های تکفیری در سوریه توسط برخی کشورهای بیگانه موجب شده است تا این کشورها از تبعات آن رنج ببرند. اکنون به دلیل همین حمایت‌ها، برخی کشورها با بحران اقتصادی مواجه شده اند.

خبرگزاری رسمی سوریه روز گذشته (سه‌شنبه) از انفجار یک مینی بوس بمب گذاری شده در «دمشق» پایتخت این کشور خبر داد و اعلام کرد که به دنبال انفجار مذکور ۱۲ نظامی کشته و زخمی شده اند.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها