همرزم شهید بابایی:

دشمنان به واقعیت قدرت دفاعی ایران اذعان دارند

امیر «نادری» با بیان اینکه جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش به تکنولوژی‌های بومی مجهز هستند، گفت: دشمن می‌داند، تعدی به مرز‌ها و تهدید امنیت پایدار ایران عاقبت خوشی ندارد.
کد خبر: ۵۰۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ - 17February 2022

دشمنان به واقعیت قدرت دفاعی ایران اذعان دارند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «خلبان علی‌محمد نادری» همرزم شهید بابایی در گفت‌وگویی با اشاره به اقتدار دفاعی و امنیتی کشور، این قدرت را مرهون خون شهدا، رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و وحدت ملت ایران دانست و اظهار داشت: خون شهدا، ریشه اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در حوزه‌های مختلف تقویت کرده است.

همرزم شهید بابایی قدرت دفاعی نیرو‌های مسلح را به‌عنوان سدی بازدارنده برای نظام جمهوری اسلامی و دفاع از عزت و شرف ملت ایران برشمرد و بابیان اینکه دشمنان ایران به این واقعیت اذعان دارند، تصریح کرد: دشمن می‌داند، تعدی به مرز‌ها و تهدید امنیت پایدار ایران عاقبت خوشی ندارد.

امیر نادری با اشاره به قدرت دفاعی کشور و حرکت آن بر روی ریل ساخت محصولات کاملاً ایرانی در ابعاد مختلف به عنوان یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بر عزت، استقلال، آقایی ایران به برکت انقلاب در دنیا تأکید کرد و افزود: این اقتدار در حوزه‌های علمی، فناوری و دفاعی به آسانی به دست نیامده است و باید از آن پاسداری کنیم.

همرزم شهید بابایی با بیان اینکه امروز جنگنده‌های ساخته شده در صنعت دفاعی کشور، مجهز به انواع مهمات‌های مدرن و متناسب با فناوری‌های روزدنیا هستند، تصریح کرد: این تکنولوژی کاملاً بومی و حاصل تلاش متخصصان جوان کشور است.

نیروی هوایی ارتش در حوزه ساخت انواع پهپاد قله‌های فناوری را درنوردیده است

امیر نادری با تأکید بر اینکه نیروی هوایی ارتش، امروز در حوزه ساخت انواع پهپاد نیز قله‌های فناوری را درنوردیده است، ساخت انواع پهپاد‌های چند منظوره را یکی از جلوه‌های این مجاهدت‌ها در سنگر علم و فناوری صنعت دفاعی کشور برشمرد و با اشاره به اینکه نیروی هوایی ارتش در این رابطه عملکرد بسیار خوبی داشته است، اضافه کرد: این تحولات ارزشمند همه به برکت انقلاب اسلامی است.

همرزم شهید بابایی با اشاره به اینکه بی‌تردید امروز آسمان جمهوری اسلامی ایران، امن‌ترین آسمان منطقه و غرب آسیاست، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش در راستای استمرار این امنیت پایدار جان بر کن در رکاب فرمانده معظم کل قوا ایستاده است.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها