امام جمعه تبریز در جمع پیشکسوتان ارتش:

پیشکسوتان نیرو‌های مسلح سرمایه‌های گرانبهای نظام هستند

حجت‌الاسلام «آل هاشم» در جمع پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این مردان بزرگ، نمونه‌های ایثار و تلاش هستند و سرمایه‌های گران‌بهای این نظام محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۵۰۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ - 10February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» امام جمعه تبریز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان آذربایجان شرقی، در خصوص لزوم تکریم پیشکسوتان ارتش و دفاع مقدس اظهار داشت: پیشکسوتان ارتشی به مدت سالیان برای امنیت و آسایش مردم جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های بسیاری نموده‌اند و خدمات شایانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند. امروز ما مفتخر هستیم که این عزیزان را در میان خود داریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه بیشتر جلسات این چنینی افزود: این مردان بزرگ، نمونه‌های ایثار و تلاش هستند و سرمایه‌های گران‌بهای این نظام محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین «آل هاشم» افزود: در ارتش ما کسانی در میان این عزیزان داریم که حتی در رژیم ستم شاهی زندانی بوده و مشقات فراوانی متحمل شده‌اند، نباید ما به عنوان رفیق نیمه راه برای افرادی باشیم که با تمام توان برای این مرز و بوم و امنیت ما زحمت کشیده‌اند.

وی ادامه داد: خاطرات و نوشته‌های این عزیزان هم در حوزه دفاع مقدس و هم در سایر حوزه‌ها بسیار ارزشمند هستند.

امام جمعه تبریز با اشاره به محبوبیت نیروهای مسلح و نظامیان در میان مردم در مورد قدرت نظامی ایران گفت: امروز ما سلاح‌هایی داریم که حتی می‌توانیم صادر کنیم و موشک‌هایی داریم که لرزه به اندام دشمنان می‌افکنند که باید قدردان نظامیان و تدابیر رهبر معظم انقلاب باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار