مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین، کلکسیون رشادت‌های رزمندگان این استان است

سرهنگ «امیری مقدم» گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین، کلکسیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان این استان در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف است.
کد خبر: ۵۰۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰ - 17February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ظهر امروز (پنجشنبه) در حاشیه جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس قزوین در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در قزوین، اظهار داشت: فاز نخست مرکز فرهنگی دفاع مقدس تا پایان سال جاری که شامل ساختمان اداری است، افتتاح می شود و تاکنون برای این پروژه ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به تملک زمین‌های باقی مانده مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین گفت: طبق مصوباتی که در جلسه شورای دفاع مقدس استان صورت گرفت، مقرر شد شهرداری قزوین تا پایان سال نسبت به تملیک این اراضی اقدام کند.

سرهنگ امیری مقدم در ادامه عنوان کرد: مقرر شد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیزد در خصوص تجهیز اداری مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین همکاری داشته باشد.

وی با اشاره به موضوع روشنایی و برق گفت: مقرر شد شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در اسرع وقت اقدام به کابل کشی و راه اندازی روشنایی ساختمان اداری و محوطه کند.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین ۱۳ هکتار است که فاز نخست آن که شامل ساختمان اداری است دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار