امام جمعه دهدشت:

سینمای تراز انقلاب امسال پرچم‌دار جنگ روایت‌ها بود

حجت‌الاسلام «وحدانی‌فر» در خصوص جشنواره فجر امسال و سیمرغ‌های اهدا شده به برگزیدگان، گفت: سینمای تراز انقلاب، امسال پرچم‌دار جنگ روایت‌ها بود و از پنج فیلم برتر راه یافته، چهار مورد در رابطه با جنگ و شخصیت‌های مذهبی بود که دستاورد مهمی است.
کد خبر: ۵۰۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ - 18February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «علی وحدانی‌فر» امام جمعه دهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ویدئوکنفرانس با مردم آذربایجان، اظهار داشت: رهبر انقلاب در دیدار با مردم شریف آذربایجان یک راهبرد مشخص و یک سخنرانی مهم مطرح داشتند که می‌توان گفت خلاصه‌ای از بیانیه گام دوم بود و پیشرفت همه‌جانبه، تحقق عدالت اجتماعی و شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی را به عنوان اهداف انقلاب ترسیم فرمودند.

خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه این انقلاب بابرکت که در مسایل معنوی و اخلاقی بی بدیل است را باید به اهداف برسانیم و نباید سنگ‌اندازی‌ها و تلاش مذبوحانه دشمن ما را از اهداف انقلاب دور کند، افزود: دانشمندان جوان ما واکسن تولید کردند تا کشور دست به سوی بیگانه دراز نکند، ضمن اینکه در موضوعات متعدد، سپاه مقتدر و عزیز در دهه فجر رونمایی‌هایی داشت که مایه مباهات است و این عزت را انقلاب به ما داد.

وحدانی‌فر با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر ادامه یافتن انقلاب، تصریح کرد: برای استمرار انقلاب به خیلی چیزها از جمله تلاش دانشمندان و پژوهشگران، تلاش علمای حوزوی، دانشگاهیان، فعالیت کارگران، کوشش جوانان و پژوهشگران و فعالان اجتماعی و گروه‌های جهادی نیاز داریم، ضمن اینکه امروز برای جهاد تبیین همه مسئولیم و برای آینده هم باید دانشمندان توانمند برای تحقق نهضت علمی کشور تربیت شوند.

وی با بیان اینکه دشمن از فشار اقتصادی و رسانه برای سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم بهره می‌گیرد بنابراین جوانان عزیز باید سکوت نکنند و جهاد تبیین روی زمین نماند، ادامه داد: صهوینیست‌ها این روزها در مذاکرات وین حضور فعال دارند و مذاکرات با فرازها و فرودها ادامه دارد و خبرهایی به گوش می‌رسد که تقریبا همه به یک نکته ختم می‌شوند.

امام جمعه دهدشت گفت: ایران بسته محتوایی علمی قوی و برنامه مشخص ارائه کرده است و سربازان این نظام اسلامی در تیم مذاکره کننده دارند مقابله می‌کنند و پای توافقی را امضا خواهند کرد که تصمیم‌محور و راستی‌آزمایی قوی داشته باشد، در غیر این صورت تیم ما امضا نخواهند کرد.

وحدانی‌فر تأکید کرد: دشمنان بدانند ملت ایران باز شما را ناکام خواهند کرد زیرا فضا، فضای سال 92 و فضای توافق به هر قیمتی نیست، بلکه امروز فرزندان دانشمند، متعهد و متخصص پای کار ملت ایستاده‌اند و ما ملت ایران اعلام می‌داریم پای آرمان‌های انقلاب و نظام هستیم و از این عزیزان برای اینکه مذاکرات موفق داشته باشند و بازوی دشمن را بخوابانند حمایت خواهیم کرد، ضمن اینکه آمریکا و سه کشور اروپایی به ویژه رژیم درمانده صهیونیست بدانند اجرای نمایش‌های مختلف و بازی رنگارنگ با تغییر سناریوها کار را به جایی نخواهد برد.

وی همچنین در خصوص جشنواره فجر امسال و سیمرغ‌های اهدا شده به برگزیدگان، متذکر شد: سینمای تراز انقلاب امسال پرچم‌دار جنگ روایت‌ها بود و از پنج فیلم برتر راه یافته چهار مورد در رابطه با جنگ و شخصیت‌های مذهبی بود که دستاورد مهمی است.

خطیب نماز جمعه دهدشت اضافه کرد:حرف‌های سخیف دشمن در رابطه با سپاه مقتدر به تعبیر رهبر معظم انقلاب لجن‌پراکنی است و سپاه در اوج افتخار است و دستاوردهای فراوان داشت و دشمن هر کجا نهاد موفق دید جنگ رسانه‌ای به سمت او روانه کرد اما راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار