امام جمعه یاسوج:

جمهوری اسلامی ایران حامی مستضعفان جهان است

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: جمهوری اسلامی ایران حامی مستضعفان عالم است و در هر جایی از دنیا محروم و مستضعفی فریاد می‌زند، فریادرس او انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۰۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ - 18February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» امام جمعه یاسوج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ویدئوکنفرانسی با مردم آذربایجان شرقی، اظهار داشت: رهبری در سخنان خود با مردم تبریز فرمودند که با زندگی اشرافی نمی‌توان در مقابل استکبار ایستادگی کرد و امروز جبهه و محور مقاومت را مستضعفان عالم تشکیل می‌دهند که در مقابل مستکبران ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران حامی مستضعفان عالم است و در هر جایی از دنیا محروم و مستضعفی فریاد می‌زند، فریادرس او انقلاب اسلامی است، افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود به این موضوع اشاره کردند که با اشرافی‌گری نمی‌توان مسئولیت در جمهوری اسلامی قبول کرد و ما انقلاب کردیم تا در برابر استکبار بایستیم و حامی محرومان و مستضعفان باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی با تقدیر از حضور حماسی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم باشکوه ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن امسال، روز باشکوه و تحسین‌برانگیزی برای ملت ایران و مردم استان بود و مردم قدردانی و حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام کردند و توطئه دشمنان باز هم ناکام ماند.

وی با بیان اینکه در ۲۲ بهمن امسال خداوند عنایت ویژه‌ای به ملت ایران کرده و با عزت و سرافرازی در میدان حضور پیدا کردند، متذکر شد: ملت ایران در دوره پهلوی خوار و ذلیل شده بود، اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز به عنوان یک ملت قدرتمند در جهان حضور دارد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به ساخت «باب‌المهدی» از درب‌های حرمین مطهر عسکریین در استان کهگیلویه و بویراحمد، ابراز کرد: از همه می‌خواهیم که پای کار بیایند و این درب باشکوه را بسازند تا استان ما نیز مانند سایر استان‌ها در ساخت عتبات عالیات سهیم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار