امام جمعه دیر:

تبلیغات دشمن جای شهید و جلاد و ظالم و مظلوم را عوض نکند

«حسینی» گفت: نسل جوان ما باید اهل مطالعه باشند و تبلیغات دشمن جای شهید و جلاد و ظالم و مظلوم را عوض نکند.
کد خبر: ۵۰۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱ - 18February 2022

تبلیغات دشمن جای شهید و جلاد و ظالم و مظلوم را عوض نکندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر، اظهار داشت: اعتکاف در خودسازی انسان، تهذیب نفس و تقریب به ذات مقدس حق تأثیرگذار است.

امام جمعه دیر با اشاره به برگزار نشدن برنامه رسمی اعتکاف بخاطر وضعیت کرونایی شهرستان، گفت: در این شرایط بهترین جایگزین برای اعتکاف خدمت به خلق خدا و شاد کردن دل مؤمنین و حل کردن مشکلات مردم است.

حسینی با اشاره با سالروز قیام مردم تبریز در سال ۵۶، خاطرنشان کرد: این انقلاب با تفنگ و سیاسی کاری و حزب بازی به پیروزی نرسید بلکه عامل اصلی پیروزی انقلاب حضور میدانی مردم بود که مردم تبریز پایه گذار است حرکت میدانی شدند.

وی بیان کرد: انقلابی بودن خوب است اما انقلابی ماندن و تداوم بخشیدن به انقلاب مهم‌تر است.

امام جمعه دیر با گرامیداشت روز روحانیت و دفاع مقدس، افزود: روحانیت شیعه در طول تاریخ با قلم و بیان و حضور فعال خود در عرصه‌های مختلف حتی عرصه جهاد نظامی از اسلام و ارزش‌های اسلامی و استقلال کشورهای اسلامی و ملت دفاع کرده و در این راستای شهدای بسیاری تقدیم کرده است.

وی مطالعه منشور روحانیت امام خمینی (ره) را به همگان بویژه روحانیون توصیه و ابراز کرد: ما باید از این منشور روحانیت الهام بگیریم.

حسینی درباره سالروز کودتای انگلیسی رضاخان در سوم اسفند، عنوان کرد: نسل جوان ما باید اهل مطالعه باشند و تبلیغات دشمن جای شهید و جلاد و ظالم و مظلوم را عوض نکند.

امام جمعه دیر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: استمرار انقلاب و حرکت انقلابی بر اساس سیره امام یکی از مهم‌ترین مقوله‌های جذاب برای امروز و فردای کشور است.

وی عنوان کرد: پیشرفت واقعی و همه جانبه مادی و معنوی کشور، تحقق عدالت اجتماعی، اقتدار کشور، تشکیل جامعه اسلامی و در نهایت شکل گیری تمدن بزرگ و نوین اسلامی از اهداف انقلاب اسلامی است.

حسینی اضافه کرد: دشمن روی نقاط قوت ما دست گذاشته و حمله می‌کند و امروز هم به سپاه و سردار سلیمانی هجمه می‌کند که باید در مقابل آن بایستیم.

وی اظهار کرد: دشمن امروز روی دو مسئله تهمت زنی و دروغ پردازی رسانه‌ای و دیگری فشار اقتصادی دست گذاشته است.

حسینی با بیان اینکه همه فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی مقابل تبلیغات دشمن مقابله کنند، تاکید کرد: در بحث فشار اقتصادی دشمن هم تمام تلاش‌ها به سمت اقتصاد مقاومتی و خنثی کردن تحریم‌ها است، البته تلاش دیپلماسی هم خوب است اما عمده تر خنثی کردن تحریم‌ها از طریق تقویت تولید و تحرک اقتصادی است.

وی با محکوم کردن صدور و اجرای حکم منع استفاده دختران مسلمان هند از حجاب در مدارس، گفت: از دیپلماسی ایران و وزارت خارجه می‌خواهیم پیگیر این موضوع باشند و همه مسلمانان در مقابل این مسئله و اقدام ضدانسانی و ضداسلامی واکنش نشان دهند.

امام جمعه دیر بیان داشت: صهیونیست‌ها که خود را در خطر زوال می‌بینند، دستپاچه هستند و می‌خواهند از مرتجعین عرب برای نجات خود استفاده کنند و این کشورهای مرتجع هم می‌خواهند از سلاح‌های رژیم صهیونیستی برای تأمین امنیت خود استفاده کنند در حالی که هر دو به بیراهه می‌روند.

وی با بیان اینکه راه نجات کشورهای عربی بازگشت به دامن ملت خودشان است، افزود: صهیونیست‌ها هم بدانند اگر فرسنگ‌ها فاصله بیایند بحرین و امارات دردی از آنها دوا نمی‌کند، خطر بیخ گوششان است و موشک‌های نقطه زن حزب الله در مقابل آنها است و با این رابطه برقرار کردن‌ها و آمد و رفت ها دردی از آنها دوا نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها