توسط انتشارات «نوید فتح»؛

«ستاره کلاشین» منتشر شد

کتاب «ستاره کلاشین» روایتی داستانی از زندگی دانش‌آموز بسبجی شهید «سید محمدرضا شعاعی آستانه» توسط انتشارات «نوید فتح» منتشر و روانه بازار نشر شد.
کد خبر: ۵۰۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷ - 19February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «ستاره کلاشین» اثر جدیدی از انتشارات «نوید فتح» با موضوع زندگی داستانی دانش‌آموز بسیجی شهید «سید محمدرضا شعاعی آستانه»، توسط سمیه جوادی و محدثه دبستانی نگارش شده است.

داستان زندگی شهید شعاعی توسط میترا محمودی که در تقلای یافتن نور هدایت است، روایت می‌شود. این کتاب خاطرات خانواده شعاعی را از پیش از تولد شهید تا روز نوزدهم شهریور ۱۳۶۴ که محمدرضا شعاعی در عملیات قادر ۲ بر روی ارتفاعات کلاشین به شهادت می‌رسد به تصویر می‌کشد.

در مقدمه کتاب «ستاره کلاشین» که به قلم «حمید جهانگیر فیض‌آبادی» همرزم شهید به رشته تحریر درآمده، چنین آمده است: باید زندگی‌نامه رضا را که نماینده نسلی از ستارگان آسمان‌نشین وطن است مکتوب می‌کردیم تا حجت دیگری برای جوانان‌مان باشد. «ستاره کلاشین» داستان زندگی ستاره جوانی است که با زیرکی، ذکاوت و هوشمندی قبل از آنکه مرگ زمینی او را در بر بگیرد شهیدانه زیست و پرواز را برگزید تا نشان راه کسانی باشد که از راهکار اشک دنبال دستیابی به نورند.

کتاب «ستاره کلاشین» در قطع رقعی و در ۳۰۵ صفحه در زمستان ۱۴۰۰ توسط انتشارات «نوید فتح» منتشر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها