رئیس سازمان بسیج رسانه:

صاحبان تریبون باید خود را مکلف به خنثی‌سازی توطئه رسانه‌ای دشمنان بدانند

محمدیان گفت: علاوه بر وظیفه مسئولان در مسیر تحقق جهاد تبیین، صاحبان تریبون نیز با هر جایگاه و سلیقه سیاسی اگر دل در گروی آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند، باید خود را مکلف به خنثی‌سازیِ توطئه رسانه‌ای دشمنان ملت ایران بدانند.
کد خبر: ۵۰۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ - 19February 2022

صاحبان تریبون در هر جایگاهی به خنثی‌سازیِ توطئه رسانه‌ای دشمنان ملت ایران بپردازند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «عباس محمدیان» رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره به تأکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین و عملیات جبهه رسانه‌ای انقلاب در خنثی‌سازی توطئه رسانه‌ای و لجن‌پراکنی دشمنان علیه ملت ایران، اظهار داشت: هجمه دشمنان انقلاب و ملت ایران در جنگ رسانه‌ای به جایی رسیده که فرمانده کل قوا آن‌را هم‌تراز دشمنیِ اقتصادی دانستند.

وی تصریح کرد: بنابراین، علاوه بر وظیفه مسئولان در مسیر تحقق جهاد تبیین، صاحبان تریبون نیز با هر جایگاه و سلیقه سیاسی اگر دل در گروی آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند، باید خود را مکلف به خنثی‌سازیِ توطئه دشمنان قسم‌خورده مردم و کشور عزیزمان بدانند.

رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه «دامنه لجن‌پراکنی دشمنان با هدف تحریف واقعیات انقلاب و انحراف ذهن مردم از موفقیت‌ها، بسیار وسیع‌تر از هرگونه تحرک در جنگ سخت است»، گفت: کسی منکر وضع نامناسب معیشتی اقشار ضعیف جامعه نیست و یقیناً تک‌تک مسئولان در هر مسئولیتی باید در مسیر بهبود وضع زندگی مردم به‌ویژه مستضعفین حرکت کنند؛ دولت سیزدهم نیز بر همین مبنا روی کار آمده است و انصافاً رئیس‌جمهور در این مسیر تلاش می‌کند.

محمدیان ادامه داد: این در حالی‌ است که سایر اقدامات و موفقیت‌ها پس از انقلاب توسط دشمنان ملت ایران بایکوت رسانه‌ای می‌شود تا مردم ناامید شوند که البته این حربه آن‌ها نیز به خواست خداوند و هوشیاری مسئولان و مردم به شکست انجامیده و خواهد انجامید.

رئیس سازمان بسیج رسانه در پایان به نقش مهم جوانان دهه‌های ۶۰، ۷۰ و ۸۰ در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ «امروز جوانان ببینند دشمن چه چیزی را هدف گرفته، نقطه‌ی مقابل آن را عمل کنند و حرکت کنند.» جوانان چه در عرصه خنثی‌سازیِ توطئه دشمنانِ قسم‌خورده ملت ایران و چه تبیین دستاورد‌ها برای جامعه؛ امیدوارانه به میدان بیایند و یقین بدانند آینده با تکیه بر توان همین قشرِ انقلابی و معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی در سایه الطاف الهی روشن است.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار