وزیر جهاد کشاورزی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

«اقتصاد مقاومتی» راهگشای مشکلات معیشتی

ساداتی‌نژاد گفت:با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی می‌تواند در این برهه از زمان که کشور و مردم در تنگنای اقتصادی هستند، راهگشا باشد.
کد خبر: ۵۰۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۰ - 21March 2022

.....«سیدجواد ساداتی‌نژاد» وزیر جهاد کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به مشکلات کشور به خصوص در عرصه اقتصاد بر تلاش همه‌جانبه مسئولان برای کاهش دغدغه‌های مردم تاکید کرد و اظهار داشت: سختی و نابسامانی‌های دورانی که اکنون در آن سپری می‌کنیم به مراتب سخت‌تر از دوران جنگ تحمیلی نیست؛ با نگاه به گذشته و بررسی عملکرد و سبک مدیریتی رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی می‌توانیم از پس مشکلات موجود نیز همچون دوران جنگ برآییم.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی با غربی‌ها قرار داریم که نباید نسبت به مقابله با اقدامات بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی کشورمان کوتاهی کنیم، افزود: مردم و مسئولان باید همچون دوران دفاع مقدس با حفظ انسجام و وحدت بکوشند تا وضعیت موجود کشور روز به روز بهبود یابد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما در کشوری سرشار از منابع غنی زندگی می‌کنیم که اگر در آن مدیریت شایسته‌ای صورت می‌گرفت مردم ما به هیچ عنوان نگرانی نداشتند.

ساداتی‌نژاد یکی از اقدامات موثر در جهت بهبود شرایط موجود کشور را نصب‌العین قرار دادن رهنمود‌های رهبری توسط مسئولان عنوان کرد و گفت: متاسفانه با توجه به تاکیدات رهبری درخصوص اقدام برای تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تاکنون اتفاقات مهمی در این زمینه رخ نداده است؛ لذا اقتصاد مقاومتی می‌تواند در این برهه از زمان که کشور و مردم در تنگنای اقتصادی هستند، راهگشا باشد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار