فرمانده نیروی زمینی ارتش:

«شهادت» شناسنامه شیعه است

امیر سرتیپ حیدری در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: شهادت، شناسنامه شیعه است و آموزه‌های دینی به ما آموخته‌اند که شهادت در مکتب اهل بیت (ع) عین کرامت است.
کد خبر: ۵۰۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ - 21February 2022

«شهادت» شناسنامه شیعه استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، با صدور پیامی شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش را در سانحه هوایی به امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی»
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

بلندایِ آسمان، جایگاه کسانی است که برای رسیدن به معبود خویش زیبا اوج می‌گیرند و عاشقانه پرواز می‌کنند و چه سعادتی دارند، شایسته‌ترین مؤمنان که در پروازشان ابدی و ماندگار می‌شوند.

اگرچه شهادت دو تن از خلبانان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ دوم صادق فلاحی و سروان علیرضا حنیفه‌زاد برای همه ما ضایعه‌ای جبران‌نشدنی است، امّا در سیره‌ی عاشورایی فرزندان ستم‌ستیز ملت، به فضل الهی این خون‌های پاک، سوگند سرخِ ما برای حراست از این مرز و بوم خواهد شد؛ چرا که شهادت، شناسنامه شیعه است و آموزه‌های دینی به ما آموخته‌اند که شهادت در مکتب اهل بیت (ع) عین کرامت است.

این دو شهید تیزپرواز پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز با وجود اینکه می‌توانستند از صندلی پران استفاده کنند و جان خود را نجات دهند، امّا با از جان‌گذشتگی و فداکاری بی‌بدیل خود دست از این اقدام شسته و در حرکتی مثال‌زدنی هواپیمای خود را از یک منطقه پرجمعیّت به منطقه‌ای خالی از سکنه هدایت کردند تا از وقوع فاجعه‌ای بزرگ جلوگیری شود.

اینجانب، هجرت ملکوتی این دو خلبان شهید را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، همرزمان شریف ایشان در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های معظم‌شان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ کیومرث حیدری

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها