فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان:

سانحه هوایی تبریز، سینمایی تمام‌نما از معنای ایثار سربازان ملت در ارتش بود

امیر سرتیپ‌دوم «شفیعی» با صدور پیامی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت خلبانان نیروی هوایی ارتش، اعلام کرد: سانحه هوایی در تبریز، سینمایی تمام‌نما از معنای ایثار و ازجان‌گذشتگی سربازان ملت ایران در ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۵۰۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ - 22February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر سرتیپ‌دوم «امیرحسین شفیعی» فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان و ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، با صدور پیامی شهادت خلبانان نیروی هوایی ارتش در سانحه تبریز را تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلا تَقولوا لِمَن يُقتَلُ في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتٌ ۚ بَل أَحياءٌ وَلٰكِن لا تَشعُرونَ»

سانحه هوایی در تبریز، سینمایی تمام‌نما از معنای ایثار و از جان گذشتگی سربازان ملت ایران در ارتش جمهوری اسلامی ایران بود. خلبانان عزیز پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در سانحه هوایی در حالی که می‌توانستند با خروج از هواپیمای جنگنده جان خود را نجات دهند، تا آخرین لحظه حیاتشان برای صیانت از جان عزیز کسانی که سال‌هاست به خاطر آنان به طور شبانه‌روزی مجاهدت می‌کنند، در هواپیما ماندند تا این سانحه دردناک، کم‌ترین آسیب را به مردم عزیز تبریز برساند.

آسمان بلند الهی، امروز جایگاه تیزپروازانی شد که برابر منویات حضرت آقا فرماندهی معظم و معزز کل قوا (مدظله‌العالی) شعار پر معنای «ارتش فدای ملت» را به زیباترین وجه تعبیر کرده و به کلمه ایثار معنا بخشیدند. همرزمان ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه لحظات حیات و خدمت خویش، جان ناقابل خود را در طبق اخلاص اسلام، قرآن، ولایت و ملت عزیز ایران اسلامی قرار داده‌اند.

اینجانب شهادت قهرمانانه سرهنگ خلبان «صادق فلاحی» و سرگرد «علیرضا حنیفه‌زاده» را به محضر فرمانده کل قوا، سلسله مراتب فرماندهی، ملت ایران و خانواده عظیم‌الشأن این شهدای گرانقدر تبریک و تسلیت عرض نموده و از بارگاه خداوند متعال علو درجات را برای این عزیزان مسئلت می‌‎نمایم.

سرتیپ دوم ستاد «امیرحسین شفیعی»
ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار