دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد شهید خبر داد؛

کسب رتبه اول ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران در سطح استان

حجت‌الاسلام احمدیان گفت: در سه سال گذشته ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران توانست رتبه اول ترویج نماز را در سطح استان تهران کسب کند.
کد خبر: ۵۰۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ - 22February 2022

کسب رتبه اول ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در سطح استانبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدحسن احمدیان» دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در حاشیه نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه استان تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران اظهار داشت: در اولین جلسه هم‌اندیشی بنیاد شهید و ستاد ائمه جمعه استان تهران مفتخریم در خدمت ائمه جمعه استان باشیم تا بتوانیم با کمک آن‌ها ارتباط بیشتر و عمیق‌تری با جامعه ایثارگری برقرار کنیم.

دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران افزود: از آنجا که ائمه جمعه محل رجوع مردم و خانواده شهدا و جانبازان هستند، با هم‌فکری و هم‌اندیشی مسئولان بنیاد شهید می‌توانند گامی جهت ارتقا ارتباط این بنیاد و رفع دغدغه‌های جامعه ایثارگری بردارند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه نماز گفت: در سه سال گذشته با همت مسئولان بنیاد شهید، ستاد اقامه نماز این بنیاد توانست رتبه اول ترویج نماز را در سطح استان تهران کسب کند که در این‌باره جذب مخاطبین نماز و ترویج امر به معروف و نهی از منکر بین خانواده‌ها و ادارات از جمله برنامه‌های این ستاد است.

انتهای پیام/112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار