سرمایه‌گذاری مشترک ایران و عراق برای ساخت هتل در نجف اشرف برای خانواده معظم شهدا

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر به عراق با استانداران شهر‌های نجف و کربلا دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۰۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱ - 05March 2022

سرمایه‌گذاری مشترک ایران و عراق برای ساخت هتل در نجف اشرف برای خانواده معظم شهدابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حسن ساکی مدیرکل امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه برنامه‌ها و اهداف سفر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عراق محقق شده است، اظهار داشت: معاون رئیس جمهور در ادامه این سفر عازم نجف شد و پس از زیارت بارگاه حضرت علی (ع) با استاندار شهر نجف دیدار و گفت‌وگو کرد. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ضمن تشکر از استاندار نجف بر ضرورت اقدام مشترک دو طرف و فعال‌سازی فعالیت‌های سرمایه‌گذاری از طریق ساخت هتل برای خانواده‌های شهدا تأکید کرد.

وی افزود: مجید الوائلی استاندار نجف نیز با تأکید بر اینکه استانداری نجف در بعد اقامتی و علمی با بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری می‌کند از آمادگی استانداری نجف برای تأمین تمامی امکانات لازم برای ارائه به خانواده معظم شهدا و تبادل دیدار‌های زیارتی خانواده شهدای دو کشور خبر داد.

ساکی ادامه داد: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر به کشور عراق به زیارت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) مشرف شده و با استاندار شهر کربلا نیز دیدار و گفت‌وگو کرد. استاندار کربلا در این دیدار از همکاری‌ها و توسعه روابط دو کشور استقبال کرد.

مدیرکل امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان خاطرنشان کرد: قاضی‌زاده هاشمی در این سفر به وادی‌السلام مشرف شدند و با حضور بر مزار ابومهدی المهندس و شهدایی که در مقابل رژیم بعث به مبارزه پرداختند برای این شهدا از درگاه الهی علو درجات و مغفرت مسألت کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار