فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

بیش از 3 میلیون دانش آموز در برنامه راهیان نور مجازی شرکت کرده‌اند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: بیش از 3 میلیون دانش آموز در برنامه راهیان نور مجازی استان قزوین با محوریت شهدا و تربیت نسل جوان شرکت کردند.
کد خبر: ۵۰۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ - 26February 2022

سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: برخی از اقدامات دفاع مقدس مختص استان قزوین است و ما اگر نتوانیم به درستی رشات‌های دفاع مقدس را بیان کنیم دیگران دست پیش می‌گیرند و چه بسا روایت را وارونه جلوه می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اقدامات شهید شالباف در عملیات‌های دفاع مقدس اضافه کرد: استان قزوین در زمان دفاع مقدس نه تنها خط شکن خیبر بود بلکه در پشتیبانی نیز حضور مؤثر و فعال داشت.

وی افزود: امروز ما موظفیم تا زمانی که یادگاران دفاع مقدس در قید حیات هستند خاطرات را به شکل اصلی خود مطرح کنیم.

این مسئول عنوان کرد: در اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی که در سه روز متوالی برگزار شد ما شاهد حضور گسترده دانش‌آموزان در این اردو بودیم.

رفیعی آتانی ادامه داد: بیش از ۵۱ هزار نفر برای شرکت در اردوی راهیان نور در کانال سازمان بسیج دانش‌آموزی عضو شدند و بیش از ۳ میلیون نفر از برنامه‌های مجازی این کانال بازدید داشتند که این آمار گفته ما نیست اطلاعاتی است که در سیستم فضای مجازی ثبت شده است.

این مسئول عنوان کرد: ما از هیچ تلاش برای برگزاری اردوی راهیان نور کوتاهی نمی‌کنیم و نیروهای ما مدت‌هاست که برای فراهم کردن شرایط مناسب اسکان در مناطق حاضر شدند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: در راستای اجرای برنامه راهیان‌نور و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ما مطیع امر ستاد ملی و استانی راهیان‌نور هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار