فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح:

عملیات تفحص پیکر‌های شهدا در خاک عراق همچنان ادامه دارد

سردار «باقرزاده» گفت: عملیات تفحص و جست‌وجو برای یافتن پیکر‌های شهدا از اواخر دی ‌امسال تاکنون در مناطق عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچه ادامه داشت و از این پس نیز پیگیر تفحص پیکر‌های شهدای دیگر در خاک عراق خواهیم بود.
کد خبر: ۵۰۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ - 27February 2022

عملیات تفحص برای یافتن پیکر شهدا در خاک عراق همچنان ادامه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سیدمحمد باقرزاده» فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح، امروز (یک‌شنبه) در آیین استقبال از پیکرهای مطهر ۷۲ شهید دفاع مقدس در مرز شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات تفحص پیکرهای مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس در مناطق تعیین‌شده همچنان ادامه دارد.

وی افزود: پیکرهای پاک و مطهر ۷۲ شهید تازه تفحص‌شده در حالی در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) به خاک وطن منتقل شد که تعداد آن‌ها با شهدای کربلا برابری می‌کند.

سردار باقرزاده گفت: ملیات تفحص و جست‌وجو برای یافتن پیکر‌های شهدا از اواخر دی ‌امسال تاکنون در مناطق عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچه ادامه داشت و از این پس نیز پیگیر تفحص پیکر‌های شهدای دیگر در خاک عراق خواهیم بود.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه این رزمندگان در عملیات «والفجر مقدماتی»، «خیبر»، «بدر»، «کربلای پنج» و تک دشمن در سال پایانی جنگ به شهادت رسیدند، افزود: پیکرهای این شهدا به اهواز منتقل می‌شوند تا کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی که برای بازدید از مناطق عملیاتی به خوزستان سفر می‌کنند، آن‌ها را زیارت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها