فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان:

پزشکان بسیجی در دوران کرونا، جهاد علمی و ایثار انسانی پیشه کردند

سردار شاهوارپور با اشاره به جهاد علمی و ایثار انسانی پزشکان بسیجی در دوران کرونا، گفت: در دوران جنگ تحمیلی هم، پزشکان و پرستاران در خط مقدم در کنار رزمندگان حضور داشتند.
کد خبر: ۵۰۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ - 27February 2022

پزشکان بسیجی در دوران کرونا، جهاد علمی و ایثار انسانی پیشه کردندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان امروز در آیین گرامیداشت تجلیل از پزشکان بسیج جامعه پزشکی خوزستان که به مناسبت روز بسیج جامعه پزشکی در محل سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان جامعه پزشکی خوزستان تعداد زیادی از بیماران را در زمان شیوع کرونا از مرگ حتمی نجات دادند؛ آنها با حضور در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های درمانی کار جهادی بسیار سنگینی را انجام دادند.

وی با اشاره به جهاد علمی و ایثار انسانی پزشکان بسیجی در دوران کرونا، افزود: در دوران جنگ تحمیلی، پزشکان و پرستاران در خط مقدم در کنار رزمندگان حضور داشتند و به رزمندگانی که جراحت سنگینی داشتند در بیمارستان‌های صحرایی و اورژانس ها امداد رسانی کردند و بسیاری از این پزشکان هم به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: شهید دکتر «محمدعلی رهنمون» یکی از شهدای والامقامی است که در بیمارستان صحرایی در منطقه عملیاتی جفیر خوزستان در دوران مقدس به شهادت رسید.

سردار شاهوارپور ادامه داد: تعداد زیادی از پزشکان و پرستاران در زمان جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند که امروز برای پاسداشت و مجاهدت پزشکان و پرستاران در دوران جنگ تحمیلی به نام آنها نامگذاری شده است.

وی افزود: همه مردم باید به شایستگی از این مردان و پرستاران به ویژه آنهایی که در حوزه کار جهادی در تلاش هستند تشکر و قدردانی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار