اعزام 148 دانش‌آموز گرمساری به مناطق عملیاتی غرب کشور

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان گرمسار گفت: امسال 148 نفر دانش‌آموز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰ - 26October 2013

اعزام 148 دانش‌آموز گرمساری به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، جلیل صبوری رئیس سازمان بسیج دانشآموزی شهرستان گرمسار از اعزام دانشآموزان به اردوی راهیان غرب خبر داد و اظهار داشت: دانشآموزان پسر دوره متوسطه در قالب یک کاروان با سه دستگاه اتوبوس، هشتم آبان به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی اعزام میشوند.

صبوری هدف از اردوی راهیان غرب، آشنایی جوانان با ایثارگریها و رشادتهای رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: اردوی معنوی راهیان غرب بر روح و روان دانشآموزان تأثیر گذاشته و میتواند برای آنان مفید و ارزشمند باشد.

وی با تاکید بر آشنایی نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا، تصریح کرد: آشنایی نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا با توجه به مقتضیات زمان و ایثار و استکبارستیزی و تجدید خاطرات حماسههای رزمندگان غیور اسلام و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس از جمله اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است.

رئیس سازمان بسیج دانشآموزی شهرستان گرمسار بیان کرد: با هر دستگاه اتوبوس از کاروان راهیان نور یک روحانی، راوی، امدادگر و مسئول فرهنگی همراه بوده و دانشآموزان از مناطق عملیاتی غرب کشور شامل پل ذهاب، قصرشیرین، مهران، پاوه و کرمانشاه دیدن خواهند کرد.

 صبوری تأکید کرد: از آنجا که این کاروان برای نخستین بار به مناطق غرب اعزام میشود و برای دانشآموزان تازگی خاصی دارد، امید است نتیجه مثبتی از این سفر معنوی حاصل شود.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار