مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان گلبهار معارفه شد

مراسم معارفه «لؤلؤ»، با حضور سردار «یوسفعلی‌زاده» و جمعی از مسئولان شهرستان گلبهار برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷ - 28February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان گلبهار با حضور «محمدرضا حاجی‌زاده» فرماندار شهرستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «جواد شایان» مشاور مدیرکل حفظ آثار و مدیر حوزه شهرستان‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و جمعی از مسئولین محلی در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک مأموریت بین بخشی است و همه دستگاه‌ها، ساختارها، تشکل‌ها و کسانی که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌مند هستند در قبال این وظیفه مدیون و مسئول هستند و باید تلاش کنند.

وی در ادامه به چگونگی شکل‌گیری دفاتر نمایندگی حفظ آثار اشاره کرد و گفت: دفاتر نمایندگی حفظ آثار در شهرستان‌ها به پشتوانه پیشکسوتان جهاد و مقاومت و جوانان آتش به اختیار باهدف گسترش مأموریتی اداره‌کل حفظ آثار استان در تمام شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده که در مدت سه سال فعالیت این دفاتر بحمدالله اقدامات مهمی انجام‌گرفته است.

این مسئول تأکید کرد: امیدواریم با راه‌اندازی دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان گلبهار، مسئولین محلی با حمایت‌های همه‌جانبه خود، این دفتر را در اجرای مأموریت‌های محوله تقویت کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان داشت: انتظار روشنی که از این دفتر وجود دارد این است که پرچم دفاع مقدس و مقاومت در شهرستان برافراشته بماند. عقبه اجرایی دفتر که دو مأموریت اصلی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را دنبال می‌کند دستگاه‌ها، تشکل‌ها، رزمندگان دفاع مقدس و جامعه ایثارگری شهرستان هستند که باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها در جهت تحقق رسالت این دفتر گام بردارند.

یوسفعلی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش به تداوم جریان مقاومت تأکید کرد و عنوان داشت: طی ۴۳ سال حیات انقلاب اسلامی علی‌رغم توطئه‌های دشمنان و نفوذی‌ها اما جریان مقاومت و ایستادگی که برگرفته از حماسه عظیم دفاع مقدس است توسط آحاد امت حزب‌الله باقدرت پیش می‌رود.

این مسئول تأکید کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و همچنین دفاتر نمایندگی در شهرستان‌ها ارزش‌های این حماسه جاوید را با صد زبان در عرصه هنر، رسانه، ادبیات و فضای مجازی حفظ و نشر می‌دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: دفتر نمایندگی حفظ آثار شهرستان باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های محلی و حمایت تمام دستگاه‌ها و تشکل‌ها تلاش کند که راه و رسم مقاومت تقویت شود تا تاریخ پرافتخار دفاع مقدس در بستر زمان پویایی خود را حفظ کند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر جهاد تبیین تأکید دارند که یکی از شاخص‌های اصلی این جهاد، تبیین حماسه دفاع مقدس است. با جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس این حماسه جاوید نه دچار تحریف می‌شود و نه به فراموشی سپرده خواهد شد.

فرماندار شهرستان گلبهار نیز در سخنانی بسیاری چالش‌ها را نتیجه عدم توجه به هویت تاریخی ایران اسلامی دانست.

حاجی‌زاده تأسی به فرهنگ دفاع مقدس به‌عنوان بخشی از هویت پرافتخار انقلاب اسلامی را عاملی برای عبور از همه آسیب‌ها عنوان کرد.

در این مراسم «نصرالله لؤلؤ» در حکمی از سوی سردار یوسفعلی‌زاده به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان گلبهار معرفی شد.

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان گلبهار معارفه شد

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان گلبهار معارفه شد

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان گلبهار معارفه شد

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان گلبهار معارفه شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها