مدیر حفظ آثار دفاع مقدس مشهد:

بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک اولویت است

سرهنگ «شایان» گفت: با توجه به نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، این تشکل مردمی بهترین ظرفیت برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌شماررمی‌رود.
کد خبر: ۵۱۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ - 09March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «جواد شایان» مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مشهد با سردار سرتیپ دوم پاسدار «رسول جباری» جانشین قرارگاه شهید برونسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سرهنگ شایان با توجه به تفکیک حفظ آثار مشهد از اداره‌کل حفظ آثار استان به تشریح مأموریت‌های مدیریت حفظ آثار مشهد پرداخت.

وی در ادامه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تأکید دارند که باید از فرهنگ دفاع مقدس صیانت شود تا دچار فراموشی و یا تحریف نشود.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مشهد افزود: با توجه به نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، این تشکل مردمی بهترین ظرفیت برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌شماررمی‌رود.

بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک اولویت است

شایان تصریح کرد: امیدواریم با حمایت سپاه امام رضا (ع) در سال جدید بتوانیم از نواحی دوازده‌گانه بسیج مشهد در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کنیم.

وی در بخش پایانی سخنانش به تشریح برنامه‌های ابلاغی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداخت.

سردار جباری نیز در این دیدار ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت را ضامن تداوم انقلاب اسلامی دانست و بر نشر ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تفکیک حفظ آثار مشهد از اداره‌کل، آمادگی قرارگاه شهید برونسی را در جهت پشتیبانی از برنامه‌ها و مناسبت‌های دفاع مقدس با استفاده از نواحی بسیج مشهد اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها