مدیر حفظ آثار دفاع مقدس مشهد:

گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس روح مقاومت را به جامعه تزریق می‌کند

سرهنگ «شایان» گفت: زنده نگهداشتن دفاع مقدس در قالب گرامیداشت مناسبت‌های این حماسه ملی، روح مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را به جامعه تزریق می‌کند و باعث پویایی و بالنگی جامعه می‌شود.
کد خبر: ۵۱۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ - 10March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سرهنگ پاسدار «جواد شایان» مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مشهد با «احمد بازوبندی» سرپرست معاونت سیاسی فرمانداری مشهد برگزار شد.

سرهنگ شایان در این نشست اظهار داشت: مشهد به‌واسطه حضور زائران داخلی و خارجی بارگاه منور رضوی، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بر همین اساس بهترین بستر برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی است.

وی افزود: با هم‌افزایی و تعامل بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی، ساختارها و تشکل‌های مردم نهاد می‌توان از این بستر در جهت نشر ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کرد.

این مسئول در ادامه به تشریح مأموریت‌های اداره ‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان پرداخت و گفت: براساس ابلاغ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ۴۰ مناسبت دفاع مقدس فهرست شده که تمامی دستگاه‌ها و تشکل‌ها موظف هستند در طول سال نسبت به گرامیداشت این مناسبت‌ها به‌عنوان یک اولویت اقدام کنند.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مشهد تأکید کرد: زنده نگهداشتن دفاع مقدس در قالب گرامیداشت مناسبت‌های این حماسه ملی، روح مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را به جامعه تزریق می‌کند؛ بر همین اساس پویایی و بالنگی جامعه را به‌همراه خواهد داشت.

شایان در پایان برگزاری منظم جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مشهد را به‌صورت ماهیانه ضروری دانست.

بازوبندی نیز در این دیدار ضمن تبریک مسئولیت جدید به سرهنگ شایان ابراز داشت: باتوجه به دستور فرماندار مشهد، فرمانداری با تمام توان و ظرفیت آماده همکاری در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تشکیل حفظ آثار دفاع مقدس مشهد امیدواریم با هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر، شاهد اجرای هر چه بهتر مأموریت‌ها باشیم.

در این نشست مسئولیت دبیری شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس مشهد به مدیریت حفظ آثار مشهد واگذار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها