مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مشهد:

سیره حماسه‌آفرینان دفاع مقدس الگوی پلیس در برقراری امنیت است

سرهنگ «شایان» گفت: کارکنان نیروی انتظامی با تأسی به سیره حماسه‌آفرینان دفاع مقدس در برقراری نظم و امنیت از هیچ مجاهدتی دریغ نمی‌کنند.
کد خبر: ۵۱۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ - 21April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست کمیته‌های برگزاری یادواره شهدای فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی به ریاست سرهنگ «کریم عباسی» معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان و با حضور سرهنگ پاسدار «جواد شایان» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مشهد و سایر اعضا در مشهد برگزار شد.

سرهنگ شایان در این نشست اظهار داشت: نیروی انتظامی به‌واسطه گستردگی مأموریت در خط مقدم برقراری امنیت و آرامش جامعه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به جایگاه شهادت در تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کارکنان نیروی انتظامی با تأسی به سیره حماسه‌آفرینان دفاع مقدس در برقراری نظم و امنیت از هیچ مجاهدتی دریغ نمی‌کنند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مشهد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا، خاطرنشان کرد: خط شهادت بواسطه حضور کارکنان مؤمن، فداکار و متعهد در نیروی انتظامی جریان دارد که نشانگر پویایی و بالندگی این نیرو است.

شایان در ادامه به تشریح سامانه سادم ویژه ثبت فعالیت‌های انجام شده در گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس پرداخت و بر ضرورت نقش‌آفرینی مجموعه‌های تحت امر فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در این سامانه تأکید کرد.

وی در پایان به بیان تجارب موفق اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در برگزاری مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت و سایر برنامه‌های ترویجی در حوزه دفاع مقدس پرداخت.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز در این نشست ابراز داشت: یک هزار و ۸۰ شهید والامقام، یک هزار و ۹۸۵ جانباز و ایثارگر و همچنین ۱۰۵ آزاده گواه صادق این مدعاست که ایثار و جانفشانی نیروهای انتظامی در دوران دفاع مقدس و تأمین امنیت مرزها و عرصه‌های داخلی جریان داشته و خط نورانی شهادت تا به امروز در این نیرو استمرار دارد.

وی افزود: باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و با هماهنگی و برنامه‌ریزی، یادواره‌ای در خور شأن شهدای نیروی انتظامی برگزار شود.

در ابتدای این نشست مدیران کمیته‌های اجرایی یادواره شهدای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها