نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

باید با وحدت حافظ انقلاب اسلامی باشیم

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با بیان اینکه نیروهای انقلابی انسجام خود را تقویت کنند، گفت: باید با حفظ وحدت، از هر گونه اختلاف و دو دستگی جلوگیری کرده و حافظ انقلاب اسلامی باشیم.
کد خبر: ۵۰۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ - 02March 2022

باید با وحدت حافظ انقلاب باشیمبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان صبح امروز در نشست با جمعی از نیروهای انقلابی شهرستان مریوان با تاکید بر اینکه مشکلات و دغدغه‌های مطرح‌ شده در این جلسه آسیب‌شناسی شود، اظهار داشت: انتظار می‌رود از پراکنده‌گویی، پرداختن به مسائل شخصی و بیان تکرار مکررات خودداری و جلسات نخبگانی و با ارائه راهکار باشد.

وی با بیان این‌که نخبگان جلساتشان را با هم بیشتر کرده و در طرح مشکلات پیش‌زمینه و تقسیم‌بندی داشته باشند، در رابطه با دغدغه سپردن مسئولیت‌ها به نیروهای انقلابی گفت: متاسفانه برخی‌ها دنبال تخریب بوده و در انتصابات دخالت می‌کنند، اما یقیناً در دولت جدید تغییرات حاصل خواهد شد و از نیروهای انقلابی انتظار می‌رود که جلوی فرصت‌طلب‌ها را بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نخبگان قدرت بسیج‌ نیرو داشته و می‌توانند از تجمعات جلوگیری کنند، تصریح کرد: نیروهای انقلابی انسجام خود را تقویت کرده و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در نشست‌های خصوصی در رابطه با مطالبه‌گری مشکلات مردم از مسئولان فریاد زده اما در جلسات عمومی خویشتن‌داری کنند.

وی با یادآوری اینکه کشور، استان و شهر متعلق به همه ما است، افزود: باید با حفظ وحدت، از هر گونه اختلاف و دو دستگی جلوگیری کرده و حافظ انقلاب باشیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی و نخبگان مسائل و مشکلات شهرستان مریوان را احصا کنند، یادآور شد: با روی کار آمدن نیروهای جدید، بخش زیادی از مطالبات و دغدغه‌های مردمی برطرف خواهد شد‌.

انتهای‌ پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار