امام جمعه موقت کنگان:

خدامحوری از ویژگی‌های بارز پاسدار شهید «ابراهیم هادی» بود

«حیدری» گفت: با تبریک روز پاسدار و بیان جایگاه پاسداران به تشریح ابعاد شخصیتی شهید پاسدار «ابراهیم‌ هادی» اشاره و گفت: خداباوری و خدامحوری از ویژگی‌های بارز آن پاسدار شهید بود.
کد خبر: ۵۰۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷ - 04March 2022

خداباوری و خدامحوری از ویژگی‌های بارز پاسدار شهید «ابراهیم هادی» بودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «مهدی حیدری» امام جمعه موقت کنگان در نماز جمعه کنگان با تبریک میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: قرار گرفتن امامت در صلب امام حسین (ع)، شفا در تربت آن حضرت و اجابت دعا در زیر قبه حسینی از جمله ویژگی‌های بزرگی است که خداوند به این مولود با برکت عنایت کرده است.

وی با تبریک روز پاسدار و بیان جایگاه پاسداران به تشریح ابعاد شخصیتی شهید پاسدار «ابراهیم‌هادی» اشاره و گفت: خداباوری و خدامحوری از ویژگی‌های بارز آن پاسدار شهید بود.

امام جمعه موقت با تبریک میلاد حضرت ابالفضل العباس (ع) و بیان اینکه به فرموده امام سجاد علیه السلام روز قیامت همه شهدا به مقام ابوالفضل غبطه می‌خورند؛ به نامگذاری این روز بنام جانباز اشاره و بیان داشت: به تعبیر امام امت جانبازان رهبران این نهضت و شهیدان زنده‌اند.

حیدری با تبریک میلاد امام سجاد (ع) گفت: صحیفه سجادیه یادگار بزرگ امام سجاد (ع) است که نبایستی در جامعه اسلامی مهجور بماند.

وی با تبریک روز احسان و نیکوکاری و سالروز تأسیس کمیته امداد حضرت امام (ره)، عنوان نمود: هفته احسان و نیکوکاری فرصتی مناسب برای دستگیری از نیازمندان و ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه است.

حیدری با تبریک پانزدهم اسفند روز درختکاری و هفته طبیعت، به تفاهم نامه فیمابین منابع طبیعی، شرکت ملی نفت و گاز و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در خصوص ایجاد فضای سبز در شهرستان کنگان اشاره و افزود: مسئولین مربوطه در این زمینه همت کنند این تفاهم‌نامه اجرایی شود.

وی «اعتماد مردم» را بسیار مهم دانست و خاطرنشان ساخت: عدم تحقق و اجرایی شدن این مصوبه موجب سلب اعتماد مردم می‌شود.

خطیب جمعه کنگان با تبریک حلول ماه شعبان المعظم و بیان برخی اعمال وارده در این ماه گفت: رجب و شعبان فرصتی مغتنم برای تمرین بندگی و آمادگی برای ورود به ماه مهمانی خدا یعنی رمضان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار