استاندار همدان:

کمیته امداد منشأ خدمات ارزشمندی به محرومان در طول انقلاب بوده است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: در طول سال‌های پس از انقلاب مجموعه و نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) منشأ خدمات بسیار ارزشمندی به محرومان و مستمندان بوده است.
کد خبر: ۵۰۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ - 05March 2022

کمیته امداد منشأ خدمات ارزشمندی به محرومان در طول انقلاب بوده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان، امروز در مراسم رونمایی از سامانه هوشمند امداد (سها) و آیین واگذاری ۴۴۳ واحد مسکونی مددجو در سال ۱۴۰۰ و جشن خودکفایی هزار و ۹۰ خانوار تحت حمایت، اظهار داشت: در طول سال‌های پس از انقلاب مجموعه و نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) منشأ خدمات بسیار ارزشمندی به محرومان و مستمندان بوده است.

وی تصریح کرد: کار ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) صرفاً در زمینه کمک‌های مالی نیست، بلکه توانمند‌سازی افراد نیازمند از جمله اقدامات قابل تقدیری است که همیشه در دستور کار این نهاد است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه  کمیته امداد امام خمینی (ره)، اقدامات خود را بر پایه علم، دانش و پژوهش انجام و اجرا می‌کند، گفت: حمایت‌های معنوی، آموزش‌ها و هدایت نیازمندان و فراهم کردن زمینه رشد و تعالی مستمندان نیز از اقدامات نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها و تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای انجام و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی قابل تقدیر است، افزود: دولت از طرح‌هایی که ظرفیت ایجاد اشتغال و تقویت معیشت مردم را دارند، حمایت می‌کند.

استاندار همدان بیان داشت: در شهرستان رزن، به دنبال احداث  شهرک‌های صنفی در شهرک‌ صنعتی هستیم و به طور جدی نیز پیگیری و انجام خواهد شد و اگر بتوان شهرک‌های صنفی را تاسیس کرد، قطعاً زمینه مناسبی برای فعالیت اصناف مختلف در حوزه تولید در شهرستان رزن فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار