استاندار همدان:

کلیه مفاد بیانیه گام دوم انقلاب در سند شورای فرهنگ عمومی استان همدان دیده شود

«قاسمی‌فرزاد» گفت: شورای فرهنگ عمومی در راستای تغییر قوانین کهنه، فرسوده و تدوین قوانین مبتنی بر اسلام و نظام قرآنی حرکت کند و کلیه مفاد بیانیه گام دوم اتقلاب باید در سند شورای فرهنگ عمومی استان دیده شود.
کد خبر: ۵۱۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ - 06March 2022

کلیه مفاد بیانیه گام دوم انقلاب در سند شورای فرهنگ عمومی استان همدان دیده شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان، امروز (یکشنبه) در شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: با توجه به شناسایی پنج مسئله اساسی فرهنگی استان، ضرورت دارد با استفاده از ظرفیت کمیته‌های زیرمجموعه ستاد شورای فرهنگ عمومی در راستای حل و فصل آن‌ها کوشید. 

وی بیان داشت: کمیته‌های زیرمجموعه شورای فرهنگ عمومی که بررسی مشکلات فرهنگی استان را بر عهده دارند باید بتوانند با تلفیق علم و تجربه مسائل اساسی را احصا و در راستای آن اقدام کنند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اساسیِ ساختار اقتصادی، خود ساختار اقتصادی است که باعث شده دولت‌ها دچار ناکارآمدی شوند، افزود: مشکلاتی که ساختاری هستند توسط بهترین افراد نیز حل نخواهد شد، بلکه باید به صورت مبنایی برای مشکلات ساختار اقتصادی  چاره جویی کرد.

این مسئول با بیان اینکه ساختار اداری و دولتی دچار بیماریِ فربه شدن و غیرکارآمد شدن، است که درمان آن نیز کوچک‌سازی دولت است، گفت: بسیاری از اقداماتی که در ساختار اداری توسط دولت انجام می‌شود باید به صورت برون‌سپاری و یا واگذاری باشد.

 استاندار همدان خاطرنشان کرد: باید خروجی شورای فرهنگ عمومی استانی و کارگروه‌های آن برای شورای فرهنگ عمومی کشور، به گونه‌ای باشد که تصمیم‌ساز و مسیر مقررات و مصوبات کهنه و دست‌ و‌ پاگیر را تغییر دهد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات بنیادین در شورای فرهنگ عمومی می‌تواند ساختارهای معیوب و فرسوده را تغییر دهدف ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی در راستای تغییر قوانین کهنه، فرسوده و تدوین قوانین مبتنی بر اسلام و نظام قرآنی حرکت کند و کلیه مفاد بیانیه گام دوم اتقلاب باید در سند شورای فرهنگ عمومی استان دیده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار