همزمان با روز درختکاری انجام ‌شود؛

کاشت نهال به یاد شهدا در مرکز فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهرستان خاش

مراسم کاشت نهال به یاد شهیدان که هم‌زمان با روز درختکاری در محوطه مرکز فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ - 06March 2022

کاشت نهال به یاد شهدا در مرکز فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهرستان خاشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم کاشت نهال به یاد شهیدان که هم‌زمان با روز درختکاری در محوطه مرکز فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهرستان خاش برگزار شد

«علی سعدی» مدیر مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس شهرستان خاش ضمن تبریک میلاد حضرت امام حسین (ع) اظهار داشت: تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی و فضای آرام و امن امروزمان بی‌شک مدیون ازخودگذشتگی شهدا و فداکاری‌های تمام ایثارگران است.

وی با بیان اینکه شهیدان به معنای واقعی مقرب درگاه الهی هستند، افزود: اگر در مناسبت‌ها و مراسم گوناگون از شهدا یاد می‌کنیم و در برابر عظمت کار آن‌ها به خود نهیب می‌زنیم به این دلیل است که در برابر بزرگی کارهای آنان مدیون هستیم و کمترین وظیفه ما در قبال آن‌ها زنده نگاه داشتن یادشان است.

سعدی افزود: امروز نیز به مناسبت روز درخت‌کاری و در ایام مبارک اعیاد شعبانیه ، به نام و یاد شهدا درخت‌کاری می‌کنیم. شهدا چه در زمان حیات خود و چه پس از شهادتشان حیات ما را تضمین کردند و امروز نام و یاد این عزیزان را با درخت‌کاری عجین می‌کنیم تا ضمن پاسداشت آنان گامی در جهت سالم‌سازی محیط برداریم.

در ادامه این مراسم غرس۱۲ اصله نهال به نام شهدای شهرستان خاش انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار