فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

پاسداران انقلاب اسلامی خستگی‌ناپذیر هستند

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در پیامی با تبریک روز پاسدار عنوان کرد: پاسداران عزیز در عرصه‌های مختلف، نقش ارزنده و خطیر خویش را به خوبی ایفا کرده و هرگز از جانفشانی و تلاش خسته نخواهند شد.
کد خبر: ۵۱۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ - 06March 2022

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش روز پاسدار را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با صدور پیامی به مناسبت روز پاسدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر سپاه اسلام، روز پاسدار را به پاسداران امنیت کشور تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نام‌گذاری میلاد با برکت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار، افتخاری بزرگ برای پاسداران انقلاب اسلامی و بیانگر این مطلب است که در دفاع از دین، انقلاب، فرهنگ و تمدن اسلامی، آمادگی هرگونه ایثار و جان فشانی را دارند.

پاسداران عزیز با اثرگذاری و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، حوزه‌های سازندگی، فرهنگی، اجتماعی و... نقش ارزنده، حساس و خطیر خویش را به خوبی ایفا کرده و هرگز از جانفشانی و تلاش خسته نخواهند شد.

به نمایندگی از رزمندگان غیور پدافند هوایی ارتش با ادای احترام به مقام شامخ امام راحل (ره) و شهیدان پاسدار و جانباز انقلاب اسلامی، دوام توفیق و سربلندی خیل عظیم پاسداران و جانبازان گران‌قدر تحت عنایات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) و تبعیت از منویات و فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها