مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر داد؛

آغاز فروش اینترنتی کتاب «من رضا هستم»

«برخوردار» از آغاز فروش اینترنتی کتاب «من رضا هستم»، مستند روایی از زندگی غواص شهید «رضا (داریوش) ساکی» به قلم «مهدی مسیبی» و انتشارات «حماسه ماندگار» خبر داد.
کد خبر: ۵۱۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ - 06March 2022

آغاز فروش اینترنتی کتاب «من رضا هستم»«محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس‌ اظهار داشت: فروش اینترنتی کتاب «من رضا هستم»، مستند روایی از زندگی بسکتبالیست،  دانشجوی پزشکی و غواص شهید «رضا (داریوش) ساکی»  به قلم «مهدی مسیبی» آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این کتاب توسط انتشارات «حماسه ماندگار» اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان و نشر «صریر» به چاپ رسیده است، گفت: روایاتی از عملیات انصار و جزیره مجنون و گردان غواصی جعفر طیار(ع) و کربلای ۴ نیز در این کتاب شرح داده شده است.

برخوردار یادآور شد: لینک خرید اینترنتی با تخفیف و ارسال رایگان به مدت محدود به آدرس https://idpay.ir/patoghketabarak/shop/514489 است.

وی ابراز داشت: در بخشی از این کتاب می‌خوانیم «وقتی عراقی‌ها احمد را می‌بردند لحظه‌ای برگشت و نگاهی به پشت سر و اروند و شهدا، روی موانع و لای سیم‌خاردارها کرد و نگاهش به سمت رضا چرخید. روی سیم‌خاردارها خوابیده بود و گوشه کلاه غواصی‌اش به خورشیدی‌های لای سیم‌خاردارها گیر کرده بود و با امواج آب اروند که بالا آمده بود، پیکرش تکان می‌خورد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار