مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

پاسداران تربیت‌یافته مکتب اسلام ناب و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت هستند

«امیری مقدم» با بیان اینکه پاسداران تربیت یافته مکتب اسلام ناب و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت هستند، گفت: سپاه پاسداران با برافراشتن پرچم عاشورای حسینی، آئینه تمام‌نمای ظرفیت‌ها و توانایی‌های شگرف و پایان‌ناپذیر ملت ایران هستند.
کد خبر: ۵۱۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰ - 06March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه سپاه، تجلی‌گاه و قرارگاه مردانی است که روح برادری و اخوت را خمیرمایه اصلی شاکله معنوی این نهاد آسمانی قرار داده‌اند و جز خدا، هرگز از هیچ کسی نهراسیده‌اند، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی آن مرد میدان‌های پرغوغا کافی است تا به مردمان سرزمین خود اطمینان دهد، بدون نگرانی و اضطراب، با امید و انگیزه متراکم، مسیر آینده روشن و قله‌های رفیع عزت، عظمت و اقتدار ممتاز این کشور را می‌توان پیمود.

امیری مقدم خاطر نشان شد: ویژگی خاص طرح مرکز فرهنگی دفاع مقدس در مقایسه با مدل مشابه در کشور، وجود توپوگرافی و عوارض طبیعی زمین در منطقه مذکور است و در دیگر استان‌ها ساخت پروژه در زمین مسطح و صاف انجام شده و هیچ کدام از سایت‌های موجود این ویژگی را ندارد.

در ادامه سردار«کبیری» معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین افزود: کارنامه سپاه و پاسداران دلاور و غیرتمند انقلاب اسلامی الهام‌بخش و تجلی عظمت و تجربه ملت ایران بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار