فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور:

غربی‌ها به دنبال این هستند که ایران موشک و پهپاد نداشته باشد

سردار خادم سیدالشهدا گفت: امروزه سپاه پهپادها و شهرهای زیرزمینی را افتتاح کرد در حالی که غربی‌ها به دنبال این بودند تا ایران موشک و پهپاد نداشته باشد.
کد خبر: ۵۱۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ - 07March 2022

غربی‌ها به دنبال این هستند که ایران موشک و پهپاد نداشته باشدبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور  امروز در جشن روز پاسدار که به همت گردان ایثار لشکر عملیاتی هفت ولی‌عصر (عج) خوزستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار و روز جانباز اظهار داشت: حضرت محمد(ص) فرمودند؛ سه چیز نزد من محبوب شده که اولین مورد آن نماز اول وقت است بنابراین اولیا باید برای عاقبت به خیری فرزندان، آنها را به اقامه نماز اول وقت توصیه کنند، قطعاً این کار انسان را از فساد و فحشاء دور و با پاکی نفس باعث صفای روح می‌شود.

وی افزود: نکته بعدی حائز اهمیت از نظر رسول اکرم (ص) احترام به پدر و مادر و دوستی با آنهاست. اوج زیبایی فرزند این است که به پای مادر خود بوسه بزند.

سردار خادم سیدالشهدا با تأکید بر این روایت که بهشت زیر پای مادران قرار دارد، عنوان کرد: دنیای غرب می‌گوید که مادر باید در خانه لگدمال و لجن‌مال شود؛ آنها حتی سگ را بهترین جایگزین برای فرزند دلبند می‌دانند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور، جهاد فی سبیل‌الله را دیگر نکته مورد تأکید حضرت محمد(ص) دانست و یادآور شد: امام حسین (ع) برای همین جهاد فی سبیل‌الله در کربلا جنگید.

وی متذکر شد: امروزه سپاه پهپادها و شهرهای زیرزمینی را افتتاح کرد در حالی که غربی‌ها به دنبال این بودند تا ایران موشک و پهپاد نداشته باشد.

خادم سیدالشهدا اضافه کرد: اوکراین از لحاظ اتمی سومین قدرت دنیا بود ولی امروز کیش و مات شده در حالی که به اعتماد آمریکا از انرژی هسته‌ای گذشت اما امروز چشم به کمک و یاری اروپا و غرب دوخته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار